pondělí 17. února 2020

INSPIRACE... PODZIMNÍ PRÁZDNINY

Do současného ročního období, které si úplně nejsem jistá jak nazvat, přináším trochu barevného, slunečného a jasně rozpoznatelného podzimu. A to podzimu předloňského, tedy 2018, kdy nám neuvěřitelná úroda žaludů křupla pod nohama.

Barevnost stránky udávají krásné stromečky z papíru od Paige Evans, kolekce Truly Grateful. Trochu se v těch kolekcích od Paige ztrácím, ale pokud potřebujete jakýkoliv vzor a jakoukoliv barvu, u ní to zaručeně najdete!:) Dnešní stránka vám může být klidně i inspirací pro naší únorovou challenge.


Vrstvení stromečků jsem samozřejmě viděla u jiných scrap-ladies, to není z mé hlavy, ale tolik se mi to líbí, že opět liftuju. Druhá vrstva je přilepená k první pouze v ohybu a to mým nejoblíbenějším lepidlem na detaily Zig. Po zaschnutí je neviditelné, ideální třeba i na lepení flitrů.


A protože je fotografie pod dubem, pohledala jsem motivy žaludů. Ideálně barevně ladily ty od Simple Stories, kolekce Hello Fall. Ještě jsou k mání ozdobné svorky a pinetky do vlasů:).


Stromečky jsem zdobila tzv. tón v tónu, tedy enamelkami, flitry a samolepkami ve stejné barvě a ideálně i odstínu. Každý umístěný "drobek" mi dělá radost, je to ale jen kapka v moři toho, co mám nasysleno. :)


Od jisté doby zdobím i velké fotky, které jsou samostatnou stránkou v albu. Další skvělá příležitost pro kila enamelek, flitrů a písmenek. Stromečky, které jsem neumístila na předešlou stránku, jsem vysázela na velkou fotografii. V případě těchto stromečků se mi moc líbí ta univerzálnost použití. Naše variace v teplákách a s traktorem je toho důkazem.:)

Touto fotografií bych moc ráda vzdala hold svému tatínkovi a jeho neuvěřitelné pracovitosti a energii. I přes to, že už tu s námi není, chceme s odhodláním pokračovat v tom, co začal. 
To bys nebyl Ty, abys nás nechal v klidu a nečinnosti.Víme, že na nás budeš dohlížet a pomáhat nám. Už jen tím, že Tě máme v genech! Díky tati!


A ještě detail pro představu krásné plasticity tohoto způsobu zdobení.


Těším se na příště!


7 komentářů:

  1. Krásná stránka, Ani, a opět krásné počtení - taťka se určitě usmívá. :) Tyhle stromky jsou opravdu boží, speciálně u Steffi se mi moc líbily - čím to je, že ta dokáže "umravnit" jakoukoliv šílenost od Paige? ;)
    Každopádně, Vaše výzva byla natolik drsná, že jsem se hecla ... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani mock díky!! A přesně si to vystihla - umravnit šílenost. Jsem hrozně zvědavá jak si to umravnila Ty!!:))A jsem moc ráda, že jsi do toho šla...hecni se ještě 10 krát:))

      Vymazat
  2. Aničko, nádhera! Úplně dokonalé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš děkuji pěkně:) Dokonalé určitě ne, ale blížím se:)))

      Vymazat
  3. krásna stránka, farby, a hlavne tie stromčeky sú dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uplne jsem dojata! Nadherne stranky, Anicko!

    OdpovědětVymazat