středa 22. července 2020

INSPIRACE... PŘÁNÍ NA PŘÁNÍ

Tato inspirace je tak trochu netradiční. Pod mým nedávným příspěvkem jsem jedné z vás, konkrétně Šárce, nabídla, že jí vytvořím přání. Šárka mi tehdy napsala: "... kdyby jsi mohla vytvořit přáníčko pro muže, IT, který má rád život se vším všudy, budu ráda." No a bylo rozhodnuto. 

Já sama jsem tak trochu IT lama, a tak jsem pátrala v paměti, co se mi vybaví, když se řekne IT. Mám kamarády, kteří jsou v tomto oboru jako doma ... Jejich rada, která zazní skoro pokaždé je "A zkoušela jsi to vypnout a zapnout?" Takže tahle hláška na přání nesměla chybět. A rozhodně nesměl chybět jejich svět plný nul a jedniček :-) Jako nápis mi krásně posloužila věta od Šárky - "miluje život se vším všudy." 

Když tvořím přání na zakázku, vždy mají obrovský úspěch razítka Art Impressions, takže i v tomto jsem měla jasno. No a když jsem si dala pět a pět dohromady, vzniklo přání ala komiks
Když tvořím přání s nějakou tématikou, nechci, aby to bylo prvoplánové. Přání pro "ajťáka" = počítač a kabely ... Ne, mnohem raději udělám nějaké vtipné obrázky a tu oblast IT takříkajíc propašuji do drobností. Do hlášek, rozhovoru či detailů.
Pojďte mrknout na video! Budu moc ráda za vaše komentáře :-)


Hudba ve videu pochází z https://www.bensound.com/royalty-free-music.

A teď to slibované video :-)


Mějte se krásně!



5 komentářů:

  1. Jééé, to je suprovééé !! Terezko, mockrát děkuji, povedlo se ho vystihnou, jako by jste ho znala a v podobě komiksu opět skvělý nápad na inspiraci !! Ještě jednou moc díííky !! Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé - to mám fakt radost! Kdybys chtěla, pošlu ti ho ... Kdyžtak písni.

      Vymazat
  2. Terko, ty jsi fakt hustá 😁 Je to krásný!!! 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Opět propracované do posledního detailu.Vždycky mi padne brada.Jsi fakt hvězda.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky jste fakt zlaté!!! Moc děkuji za milá slovo - hned mám lepší náladu :-)

    OdpovědětVymazat