úterý 14. července 2020

INŠPIRÁCIA... PL BUDMERICE

Leto a prázdniny už začali, ako ich budete tráviť, doma alebo vyrážate niekam za dobrodružstvom? Ja už netrpezlivo očakávam nejakých viac dní voľna a snáď sa nám podarí aj nejaká tá dovolenka. Zatiaľ sa aspoň, snažíme využívať víkend na menšie výlety. Na jeden z nich vás dneska zoberiem.


Do Budmeríc na kaštieľ sme sa chceli ísť pozrieť už dávnejšie, no konečne sa to podarilo teraz. Je to tam naozaj krásne a keď budete niekedy nablízku určite odporúčam sa tam ísť pozrieť.


Na PL stránku som použila kapsu v dizajne D, ktorá má veľké kapsy na výšku. Celú stránku som ladila do ružovo - modrých farieb. Samozrejme som ju prispôsobovala veľkej stránke ako mám vo zvyku.


Čo som mala dopredu naplánové boli tie modro-biele kvety, konečne sa hodili :-). Sú z papiera z kolekcie It´s all good od Dear Lizzy. Máte radi dátumové razítko? Ja som "znovuobjavila" jeho čaro. Stránku pekne doplní a nemusím pátrať z akého dátumu je daná udalosť.


A tu je výsledná PL stránka. A ako som už spomínala mám k nej aj jeden veľký layout. Táto kombinácia je u mňa už taká klasika.


Stránku som tvorila podľa aprílového sketchu Pinkfresh Studio. Zaujal ma ten hexagon a v podstate jednoduchosť stránky. Také mám rada - nič zdĺhavé a komplikované.  Ako sa vám páči? Ja som z výsledkom spokojná. Jedno nedeľné doobedie a 2 nové stránky v albume. Myslím, že je to celkom fajn skóre.


To by bolo pre dnešok všetko. Nejak mi to písanie poslednou dobou nejde, ale tvoriť ako tak stíham. (v rámci možností) Tak som rada aspoň za to. Ďakujem za váš čas. Užívajte si leto plnými dúškami.
Budem sa tešiť zase na budúce.


Žádné komentáře:

Okomentovat