středa 5. května 2021

INŠPIRÁCIA... KOLEKCIA HELLO TODAY

Ahojte, pred časom ma zaujala kolekcia Hello Today od Simple Stories, ktorú zhodou okolností Didi naskladnila. Takže nebolo nad čím zdĺhavo rozmýšľať a už bola v košíku a o pár dní na to som rozbaľovala krabicu s materiálom. Po dôkladnom preskúmaní som sa pustila do tvorenia.


Táto kolekcia je ideálna na zdokumentovanie celého roka. Sú v nej papiere každý na jeden mesiac v roku, z jednej strany je papier vzorovaný a z druhej strany je papier rozdelený na kartičky (vždy jedna kartička označená konkrétnym mesiacom) či už na bežné alebo významné udalosti v mesiaci je to super.


Inšpiráciu na stránku a v podstate aj na túto kolekciu som videla u Sophie Delorme, ktorú sledujem na Instagrame. Jej stránka sa mi tak zapáčila, že som si podobnú spravila aj ja. Ako vo väčšine prípadov som siahla aj tento krát po bielom podklade, ktorý som doplnila farebnými prskancami. Kolekcia je dosť farebná preto som použila čierno-bielu fotku.


Doplnila som kvetinky, ktoré som povystrihovala z jedného z papierov, pridala pár nálepiek a prvá stránka bola hotová. Ako sa vám páči?


Druhá stránka je v trochu tlmenejších farbách ako tá prvá. Taktiež som sa inšpirovala na Instagrame, konkrétne sketchom od Alexandra Renke. Keď neprichádza nápad tak sketch je ideálna voľba. 


Využijete na ňu zvyšky a menšie kusy papierov. Tie som si narezala na menšie štvorce a postupne ukladala jeden cez druhý. Fotky som tento krát použila 2, jednu čierno-bielu a druhú farebnú. Takáto kombinácia sa mi páči (hlavne keď sa neviem rozhodnúť) tak použijem obidve.


Opäť som vystrihovala. Tie farebné aj čierno biele kvietky sú super, nepotrebujete veľa a stránku krásne doplnia. Vyrezávacie šablóny používam rada, a tu som ich použila hneď viac krát. Musela som vyskúšať nové motívy. Na záver som doplnila pár čiernych prskancov a ďalšia hotová stránka mohla putovať do albumu.


Verím, že som vás aspoň trochu na túto kolekciu nalákala a stránky sa vám budú páčiť. Ja ju môžem za seba jednoznačne odporučiť. Ak sa necháte inšpirovať určite sa nezabudnite pochváliť

Dávajte na seba pozor a buďte zdraví






Žádné komentáře:

Okomentovat