pondělí 17. května 2021

INSPIRACE... VELLUM SHAKER

Tato inspirace vznikla vlastně tak trochu z mé zvědavosti zkusit něco, co jsem ještě nikdy nedělala. Nadchl mě nápad mé oblíbené Christine Werner na tzv. "full shaker", kdy je celé přání vlastně hrkačka. Navíc si nevzpomínám, že bych hrkačku z pergamenového papíru (vellum) vůbec někdy dělala. Moc mě překvapilo, jak je to jednoduché! Celá konstrukce přání byla doslova za pár minut hotová. Vzala jsem si proto k ruce vyřezávací šablony abecedy a složila vlastní nápis, abych přání ozvláštnila. Manžel mi pak řekl, že by byl z takového přání nadšený ... takže možná tip na přání pro chlapa?!

Užijte si video!


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com




Budu moc ráda, když nám napíšete, jak se vám hrkačka z pergamenového papíru líbila a zda jste si ji vyzkoušeli ;-)

Mějte se krásně!




2 komentáře:

  1. S U P E R !!!!! Dík za inspiraci, je to tak snadné a se super výsledkem !! Šá

    OdpovědětVymazat