středa 19. května 2021

INŠPIRÁCIA... MAGICAL BIRTHDAY

 Dnes by som vám rada predstavila tri narodeninové priania v pastelových farbách pre dievčatá.

Všetky tri priania som vytvorila z kolekcie Magical Birthday od Simple Stories. Celá kolekcia je v krásnych, veselých pastelových farbách s milými motívmi darčekov, koláčov, dúhy a jednorožcov. Na prvé prianie som si z papierov vybrala pásikavý podklad a kartičku s vlajkami. Kartičku som ozdobila dúhou z lepenky a vystrihnutým muffinom - jednorožcom so zlatou spinkou v tvare mašle. Kartičku som previazala bielo-žltou šnúrkou a nalepila na pásikavý podklad. Pridala som ešte nápis - pečiatku, pár drobných hviezdičiek a malú enamelovú makrónku zo starších zásob.


Druhé prianie je z bodkovaného svetlo-modrého podkladu, ktorý som v strede preložila pásikavým dúhovým papierom. Previazala som ho bielo-zelenou šnúrkou, nálepky torty a darčeka som dala do lepenkového rámika. Prianie som dozdobila flitrami.


Na posledné, tretie prianie som si vybrala jednofarený základ, ktorý som mala doma a pekne mi k farbám v kolekcii pasoval. Jednu kartičku s nápisom som prelepila bielym papierom a ozdobila som ho nálepkou balónov. Dúhu som chcela mať trochu vystúpenú, tak som si nálepku nalepila na biely papier, vystrihla a podlepila 3D štvorčekmi.

Prianie som dozdobila ešte nálepkou banneru, drobnými hviezdičkami, washi páskou, zlatými ozdobami, dvoma malými transparentnými nálekpami a nápisom.



Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat