pondělí 27. září 2021

INŠPIRÁCIA... KRAFT PAPIER

 Po dlhšom čase som si opäť pripravila pár inšpirácií s mojím obľúbený kraft papierom.

Na začiatku by som rada ukázala pár noviniek v klasickej kombinácii kraft papier a biela čipka. V tejto kombinácii robím prevažne svadobné priania a exploding boxy. Okrem kraft papiera a čipky používam ešte výrezy z lepenky a šnúrky, stuhy, prípadne obyčajný špagát, ktorý k min tiež výborne ladí.








V poslednom čase ale najčastejšie robím krabičky, kde je z kraft papiera základ, a na ňom biely papier s vyrezanými kruhmi zo srdiečok.



Kraft papier však podľa mňa perfektne ladí aj s farebnými papiermi, obzvlášť s kvetinovými vzormi. Pred nejakým časom som robila s kolekciou Baby Joy od Piatek 13 a po využití všetkých detských motívov mi zostala ešte kôpka kvetín a listov, ktoré som na detské projekty nepoužila. Spravila som z nich jednoduché priania, kde okrem kraft papiera na základ som použila iba tieto vystrihnuté kvety, pár drobných výrezov z lepenky, šnúrku a pečiatku.


Skúsila som aj pánske vintage motívy na darčekové obálky.




A obálky s kvetinovým vzorom.




Kombinácia na prvej obálke s kvetinovým vzorom sa mi tak zapáčila, že vznikol aj jeden svadobný exploding box.



A ktoré kombinácie sa páčia vám? Kraft s bielou, alebo s kvetmi? Dajte mi vedieť :).

Prajem krásny deň.




4 komentáře:

  1. Dani to je krása! Tolik variant a v podstatě velmi jednoduché, představa tvoření mě nevyčerpává, ale motivuje:). Květinové variance jsou skvělé!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná inspirace 👍 U mě vyhrává kraft + bílá, ale je to těsné vítězství 😉

    OdpovědětVymazat