pondělí 20. září 2021

INŠPIRÁCIA... LAYOUT BEAUTIFUL MOMENT

Poznáte to keď idete tvoriť stránku a v hlave máte nejakú predstavu a vo finále je z toho nakoniec niečo úplne iné ako ste plánovali? Tak presne o tomto je moja dnešná stránka. Poďte sa pozrieť ako to teda nakoniec dopadlo.


Pôvodný plán bol vytvoriť stránku s veľkým plným kruhom, ktorý som chcela rozrezať na viac častí. Vzala som si papier a pomocou kruhovej rezačky vyrezala kruh a ten som následne rozdelila na viac "trojuholníkov" (malo to slúžiť ako "šablóna") Následne som to začala skladať na stránku a vôbec som s tým nebola spokojná. Tak som to skúsila inak.


Rozhodla som sa použiť to čo zostalo, pôvodný zámer vytvoriť kruh som zachovala, ale vo vnútri bol prázdny takže mi vznikol ideálny priestor na vyplnenie - na dve fotky rozmeru 3x4 inch akurát.


Keď neviem aké ozdoby použiť tak kvety sú vždy stávka na istotu. Tieto výseky sú z kolekcie Some days od Pinkfresh Studio a svojou veľkosťou sa mi dokonale hodili. Stačilo pridať farebne zladený  nápis a finálnou bodkou sú u mňa vo väčšine prípadov čierne prskance, ktorými som tento krát nešetrila. 


A stránka bola hotová. Ja myslím, že aj napriek tomu, že vo finále vyzerá úplne inak ako mala tak sa celkom podarila. Čo myslíte? Mávate aj vy tieto neplánované zmeny počas tvorivého procesu, alebo sa vám vždy podarí zrealizovať to čo si dopredu premyslíte? 





 

Žádné komentáře:

Okomentovat