pondělí 6. června 2022

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... RELAX LAYOUT

Možno ste si všimli, že poslednou dobou sa tu moje príspevky objavovali pomenej. Hlavným dôvodom je, že sa mi pokazil foťák a čakám na jeho opravu a taktiež riešim prerábku bytu do ktorého sa budem sťahovať (bude nová pracovňa :) ale ešte to chvíľu potrvá. Takže toho času na tvorenie je trochu pomenej, ale zadanie do aktuálnej challenge ma nakoplo a okrem vzorovej stránky som si nalepila ešte jednu a tú vám dneska ukážem.


Základom stránky sú "visačky", ktoré som si pomocou šablóny vyrezala zo vzorovaných papierov. K farebným papierom používam väčšinou čierno-biele fotky, nenarušia mi farebnú atmosféru a stránka vyzerá viac zladene. Aby bolo všetko zladené tak aj fotky som si upravila do tvaru visačky


Aby neostal podklad iba biely rozhodla som sa ho trochu "zašpiniť" farebnými akvarelovými fľakmi. Snažím sa vždy namiešať takú farbu aby mi ladila buď k farbe papierov alebo k ozdobám.  Myslím, že to stránku pekne doplní.


Na celú stránku som použila kolekciu od Jen Hadfield a  samozrejme keďže ide o inšpiráciu do aktuálnej challenge nemohli chýbať drevené výseky. Niektoré drevené ozdoby som navliekla priamo na provázek, ktorý som prevliekla jednotlivými visačkami


Prišlo mi, že je stránka ešte prázdna tak som nakoniec na spodnú časť pridala farebné pásy papiera a pár ďalších ozdôb a bola som spokojná. Verím, že sa vám drevo ako materiál bude páčiť a tvorenie vám pôjde od ruky. Už teraz sa neviem dočkať vašich výtvorov. Majte sa pekne a snáď sa tu zase čoskoro opäť objavím s novou inšpiráciou.






Žádné komentáře:

Okomentovat