středa 22. června 2022

INŠPIRÁCIA... ALBUM PARÍŽ

V máji sme si s rodinkou po dlhšom čase spravili krátku dovolenku v Paríži. Išli s nami naši dobrí priatelia a výlet dopadol úžasne. Mali sme kopec zážitkov a spravili veľa fotiek. Po návrate som si (samozrejme) spravila na pamiatku album.

Ešte pred tým, ako sme odišli, som prezrela Pretty Papers, či by som niečo vhodné na album nenašla. A samozrejme že som našla! Ako pre mňa robené úžasné nálepky Let´s Travel od Carta Bella. Tie motívy ma úplne dostali. K nálepkám som si vybrala sadu Summer Dreams od Echo Park. Tieto dve veci v podstate tvoria základ albumu, k nim som ešte dokombinovala niekoľko zbytkov z rôznych papierov, nálepky, enamelky, lepenkové výrezy a washi pásky. Album som úspešne asi po dvoch týždňoch dokončila a dnes by som vám ho rada ukázala.


Album som spravila na bielych papieroch, ktoré som si predierovala a po dokončení som ich spojila do knihárskych kruhov. Keďže som si ako správny škrečok celý čas odkladala všetky lístky, vstupenky a prospekty, tieto veci sú tiež súčasťou albumu. Spravila som si niekoľko kapsičiek z pergamenového papiera, do ktorých som ich povkladala, takže album je nakoniec celkom hrubý. Do albumu som ešte pod fotky použila aj rôzne papieriky z Paríža a mapu z metra, ale aj obaly od syrov :).
















Na záver ponúkam krátke video.


Prajem krásny deň!



4 komentáře:

  1. Moc hezké, přehledné, hravé album, které celkově spolu ladí, ale má zajímavé detaily.

    OdpovědětVymazat
  2. Danka, to je parádní album, nádherná vzpomínka. A úplně celé handmade :-)

    OdpovědětVymazat