pátek 22. července 2022

INSPIRACE... LARRY

Larry je mýval. Nalezenec. Zabydlel se ve staré kůlně u našich sousedů a zvykl si na lidi. Není to žádný domácí mazlíček, ani držený, ani koupený ani chovaný za účelem uvedení na trh.:) To vše je totiž vzhledem k invazivnímu druhu zakázáno. Larrymu je zamezen únik do volné přírody a dalšímu rozmnožování. V takovém případě je možné si jedince ponechat do konce jejich přirozeného života. To jen trochu vysvětlení a případné osvěty na začátek. :). Larry má pěkné ostré drápky a hrubá srst také není úplně na mazlení. Ale k pozorování jeho zajímavého "životního stylu" je skvělý! 

Fotky Šárky a Larryho udávají barevnost celé stránky. Zeleno-fialovo-černá není moje super oblíbená kombinace, ale vzala jsem to jako výzvu. Kompozici jsem nakoukala na Pinterestu a moc jsem se těšila, že použiju inkousty a razítka. Z odstupem si říkám, že jsem mohla ubrat vzorovaného papíru a těžiště stránky posunout víc doprava. Měla bych více bílé plochy a stránka by se odlehčila a více přiblížila těm vzorovým. Ale jako dobrý...tahle je zase o to víc "moje":).


Stránku jsem začala tvořit u Didi v obchůdku při jedné z výjimečných návštěv ve Znojmě. Díky Didi ještě jednou:). Ambice na dokončenou stránku jsem neměla, na jeden zátah to prostě neumím, ale základ se mi povedlo stihnout. Vzorovaný zelený papír se jmenuje Life is a journey a je z kolekce Under the stars od Simple Stories. Pak je tam stopové množství zeleného jednobarevného vzorovaného Canvas Parakeet od Bazzil Basics. A ten černý pruhovaný je z Didina košíčku:). Největší pecka ale byl tenhle 3D vrstvený mývalí fešák od Doodlebug Design. V obchůdku ještě zbyl jeho brácha, tak schválně ke komu se nastěhuje:). 


Základní flek jsem vytvořila pomocí klasického Distress Ink v odstínu Mowed Lawn a razítkovala pak přes to už doma stejným odstínem, ale Distress Oxide. Razítka jsou od 49 and Market, ale již starší Captured Adventure stamp set 1 a 2. Pruhovaná písmenka jsem podlepila 3D lepící páskou, aby se v té změti textur neztratila úplně. 


Jak známo mývalové si svou potravu namáčejí ve vodě, tak jsem se pokusila tu vodu dostat i na stránku:). Drobné kapičky Clear Drops jsem použila jednak čistě bílé od Pretty Papers a pak jemně zeleně tónované. Ty jsem vylovila mezi flitry směsi Coconut Palms od Buttons Galore. Fialové enamelky perfektně ladí se mikinou na fotce, což bohužel na fotce stránky není vůbec rozpoznatelné. Odstíny fialových enamelek najdete na aršíku Lilac od Doodlebud Design


Pokud vás to zajímá, zde jsou mé inspirace. Od každého jsem si půjčila něco, co mě zaujalo a chtěla jsem zkusit. Tím se toho naučím nejvíc:).


Těším se na příště!







1 komentář:

  1. ibib Makayla mm0v2. ledna 2024 v 10:11

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat