středa 20. července 2022

INSPIRACE... ZAMILOVANÉ LABUTĚ

Tentokrát jsem si pro vás připravila přání, které je vlastně hrozně jednoduché. Veškerou práci za vás odvedenou vyřezávací šablony. Mou novou posedlostí je tentokrát sada šablon od Spellbinders "Heart Swans" - nejen že ty labutě jsou prostě "ňuňu", ale ty kytičky se dají použít na cokoli! Vyřezala jsem si vše z 300g bílého papíru a vybarvila alkoholovými fixami. Barvy jsem volila jemné, takřka pastelové a jako bonus jsem použila nový odstín Distress Oxide inkoustu "Uncharted Mariner".

Přání se dá použít k jakékoli příležitosti. Já osobně ho vidím jako svatební gratulaci, takže si ho uložím do zásob, protože se bude určitě hodit.

Zvu vás ke sledování videa!


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com


Krásný den všem!





1 komentář:

  1. To se kráááásně povedlo !!! Jste fakt dobráá !!! Šá

    OdpovědětVymazat