čtvrtek 13. října 2022

INSPIRACE... SNOWBOARDING

Letošní materiálové challenge mě dost baví. Co materiál to tedy opravdu výzva. Třeba ta filcová. V zásobách jsem žádnou filcovou ozdobu nenašla, vyráběla jsem si tedy vlastní. Domečky ze šedého jemného akrylového filcu, které jsem použila na ukázkové stránce k challenge, se malinko trhaly, tak jsem zkusila ten silnější a šlo to lépe. Druhou filcovou stránku vkládám tedy dnes.


Hvězdičky jsem vyřízla na Big Shotu (díky Didi!) ze silnějšího světle růžového filcu pomocí šablon hvězdiček různých velikostí. Na šablonách byl i drobný prolis, který jsem využila jako vodící linku pro pár stehů bílou nití.  


Velký nadpis Snowboarding jsem vyřízla na ploteru a soubor je zcela legálně zakoupený na e-shopu Ali Edwards. Pokud vlastníte ploter a navštívíte stránky Ali, neodejdete s prázdnou. To se spolehněte. Její styl je prudce nakažlivý


Růžové, šedé a bílé hvězdy jsou z kolekce Snowflake od Crate Paper. Mají krásné zlaté foliové detaily. Ze stejné kolekce jsem použila i spoustu transparentních zlatých samolepek různých velikostí a tvarů


Modrých hvězdiček v kolekci moc není a trochu modrého akcentu jsem potřebovala. Cákance modrým Distress Oxide v odstínu Faded Jeans bylo přesně to ono. 


Journaling jsem se pokusila vmáčknout na štítky a opět jsou z té samé kolekce - Snowflake od Crate Paper.


Trochu závanu zimy s malým ohlédnutím za filcovou challenge :).

A těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat