pondělí 10. října 2022

INŠPIRÁCIA... MOMENTY Z LESA

Ahojte, aj vám sa zdá, že nám leto skončilo zo dňa na deň a jeseň prišla nejak rýchlo, alebo je to len môj pocit? My sme využili prvé jesenné dni a išli sme načerpať čerstvý vzduch do lesa. A keďže takýchto momentov nie je veľa bolo ich treba zaznamenať. Ako vždy tak aj tento krát som začala hľadaním inšpirácie na Instragrame.

Inšpiráciu som našla, zaujal ma použitý papier a tak som sa rozhodla, že si podobný vyrobím. Základom je rámik, ktorý som umiestnila kosoštvorcovo na stránku a podlepila ho 3D páskou. Do stredu som umiestnila vedľa seba 3 fotky veľkosti 2x2 inch a pridala hlavný nadpis.

Vzorované papiere sú ideálne na vystrihovanie, ja som využila vzory listov, ktoré som si povystrihovala a postupne ich umiestnila na obe strany pod rámik proti sebe. Všetko som ladila do farieb "lesa".

Zvyšok stránky som postupne po stranách doplnila o tenké pásiky, ktoré mi vytvorili požadovaný vzor ktorým som sa nechala inšpirovať.  Ideálne na využitie zvyškov a vytvorenie si vlastných originálnych  vzorov.

Tak čo poviete? Ako sa vám páči? Myslím si, že to nie je nič zložité a časovo náročné a výsledný efekt stojí za to. Želám vám krásne jesenné dni a snáď príde aj babie leto

Budem sa tešiť na budúce.













Žádné komentáře:

Okomentovat