pátek 21. října 2022

INŠPIRÁCIA... LOVING LIFE

Dnešným príspevkom pokračujeme na jesennej vlne. Sťahovanie a triedenie nazbieraného materiálu má aj svoje pozitívne stránky, objavíte kolekcie s ktorými ste mali pôvodne veľké plány. Jednou takou je kolekcia od Pinkfresh Studio Days of splendor , ktorú som "znovuobjavila" a vytvorila z nej stránku, ktorú vám dnes ukážem.

Pôvodný zámer bol vytvoriť dvojfarebnú stránku. Nakoniec to vyhrala kombinácia zelenej a tehlovej, ktorá myslím spolu ladí a funguje.

Poprezerala som si jednotlivé papiere a výseky a povyberala tie, ktoré by sa mi mohli hodiť.  Papiere so vzorom, ktoré sa dajú vystrihnúť mám obzvlášť rada. Skrátka vystrihnete si to čo sa vám práve hodí.


Tento krát som inšpiráciu na layout nemala, nechala som tomu voľný priebeh. Postupne som na stránku ukladala vystrihnuté vzory dovtedy kým som nebola spokojná, ale stále tomu niečo chýbalo. Aj keď biely podklad používam najčastejšie tento krát sa mi zdalo tej bielej nejak veľa. Tak som nakoniec pridala ešte trochu zelenej.


Odtrhla som kúsok zeleného papiera a pridala ho na vrchnú a spodnú časť stránky, na záver pár prskancov a bolo hotovo. K tejto kolekcii by som sa ešte chcela vrátiť. Uvidíme čo ďalšie vymyslím, ale to zase na budúce.



2 komentáře: