středa 13. listopadu 2013

Ghost Stamping II

V srpnu nám Ilonka představila techniku Ghost Stamping v původní verzi - za použití bílé pigmentové razítkovací barvy. Jako každá technika má ale i Ghost Stamping mnoho různých podob. Lea vám proto ukáže další možnost...

Foto a text: Lea

Tuto techniku jsem před časem viděla na internetu a hodně se mi líbila. Však víte… já a hrátky s distress inkousty. Chvilku mi ovšem trvalo, než jsem ji vyzkoušela… To určitě taky znáte, takže se pustíme do práce…


Nejdříve si připravíme hladkou bílou čtvrtku. Očistíme ji antistatickým embossovacím pytlíčkem a přiložíme Stamp Positioner na místo, kde budeme chtít mít narazítkovaný motiv. Na dřevěné razítko naneseme Versamark. Razítko přiložíme k naší akrylové pomůcce a otiskneme.


Teď přichází na řadu velice důležitý moment… Aby byl výsledný efekt takový, jaký má být, tak opatrně posuneme Stamp Positioner o malinkatý kousíček (cca 1 mm) doprava, ale stále musí zůstat položený na čtvrtce! Nyní na razítko naneseme černý distress inkoust (inkoust musí být dlouho schnoucí). A opět otiskneme na čtvrtku.


Takto narazítkovaný motiv posypeme průhledným embossovacím práškem, nejlépe detailním, a zapečeme horkovzdušnou pistolí.


V tuto chvíli není výsledný efekt až tak viditelný, takže čtvrtku vybarvíme distress inkousty. Ihned při barvení vidíme, že nám vedle černě narazítkovaného motivu prostupuje bílý stín. Někomu se může zdát obrázek rozmazaný.


Nakonec výsledný motiv zakomponujeme do přáníčka a máme hotovo :-) Příjemnou zábavu!

2 komentáře:

  1. Moc se mi to líbí a obdivuju barevné přechody inkousty. Vypadá to naprosto profi. Je to parádní. IlonaK2

    OdpovědětVymazat