pondělí 25. ledna 2016

DIY TUTORIÁL... PĚNOVÁ PÍSMENKA

Jedným z mojich obľúbených produktov sú penové 3D písmenká. Používam ich prevažne na layouty, ale dajú sa použiť aj na priania, tagy, art journal a veľa iného. Keď som ich videla medzi novinkami u Pretty Papers tak som si objednala pre istotu hneď tri sady :) Dnes by som vám rada ukázala, ako ich používam a ako je možné ich dekorovať.

Keďže tento mesiac je vyhlásená challenge, pri ktorej je podmienkou použiť flitre, vytvorila som layout plný flitrov a trblietok:


Trblietok som použila viac než dosť (keďže ja ich mám rada), jedným z miest je aj nápis Vianoce. Je z 3D penových písmeniek, ktoré som dekorovala zlatými glitrami. Na penové písmenka som naniesla štetcom transparentné lepidlo:


Zasypala som ich zlatými glitrami a chvíľu nechala sušiť:


Napokon som zvyšné glitre vysypala na druhý papier:


A tu je výsledok:


Iný spôsob dekorovania, ktorý občas používam, dodá týmto písmenkám tak trochu vintage vzhľad:


Penové písmenká som pretrela štetcom jemnou vrstvou bieleho gessa a nechala usušiť:


Tupovačom a hnedým pečiatkovým tušom som ich jemne nafarbila po celej plochu, trochu silnejšie po okrajoch:


Použila som ich na narodeninové prianie:


Penové písmenká som pár krát použila aj v art journal:



V oboch prípadoch som ich nafarbila sprejom Lindy's Stamp Gang. Ak náhodou sprej na písmenkách nedrží, stačí ich pretrieť gessom a nastriekať po usušení.

Dajú sa natrieť aj akrylovými farbami alebo metalickými pastami, efekt je tiež pekný. Ja som použila zlatú metalickú pastu, ktorú som na písmenká natierala prstami.


No a napokon ponúkam jeden prípad použitia písmeniek v ich pôvodnej, bielej farbe na layoute. Aj keď je podklad biely, písmenká pekne vyniknú práve vďaka ich 3D štruktúre:


Prajem krásny deň!

2 komentáře:

  1. Díky za krásnou inspiraci, jeden projekt hezčí než druhý a použití písmenek je opravdu variabilní.

    OdpovědětVymazat