středa 27. ledna 2016

INSPIRACE... "Mrazivě zimní layout"

Venku je konečně pořádná zima, my už jsme doma dokonce stihli postavit dva sněhuláky, a je tak na čase trochu té mrazivě zimní atmosféry přenést na papír. A to jsem si v půli ledna říkala, že ty zimní papíry a vločky letos snad zůstanou v šuplíku... Dnes jsem pro Vás pro inspiraci připravila zimní layout, protože kdy jindy si užít tu sněhovou nádheru, než teď v lednu.



Podklad jsem po přetření čirým gessem důkladně postříkala kapkami bílého gessa, černé tuše, zlaté akrylky a modrým sprejem Lindy´s Stamp Gang. Báječně jsem využila svůj nový Distress Splatter Brush, který vytváří jemňounké kapičky. Pro zimní stránky je Timův štětec jako dělaný...

Pod fotku jsem přicvakla nařezané pruhy ladících čtvrtek a opět důkladně pokropila kapkami. Tady je vidět detail z procesu tvorby:


Fotku jsem přikryla chipboardovým rámečkem z kolekce So Fancy (SS) a jeden menší rámeček zasunula i pod fotografii.


A pak nezbývá než vše ozdobit. Já jsem použila své milované textilními kvítky, bílou nit, embossované chipboardy ve tvaru vloček, glitrové, chipboardové, transparentní a puffy samolepky (moje aktuální favoritky: jsou měkkoučké na omak a vypadají jako nadýchané enamelky), hřebíček, kontrastní buttonek a nápis z thickersové abecedy.

Konečně přišly ke slovu také nežné třpytivé slídové vločky od Finnabair. Těmi jsem obsypala celou fotografii a pár jich přidala i k titulce. Jsou lehounké, působí jako ledové krystalky a snadno je přilepíte lepidlem Glossy Accent nebo Gloss gelem..


Tip: Pro umocnění zimní atmosféry na závěr ještě všechny dekorace jemně přetřete gessem, budou vypadat jako pokryté popraškem sněhu.



Přeji spoustu zábavy při lepení zimních fotek!

12 komentářů:

  1. Jitko to je taková nádhera !! Obdivuju to vrstvení !! celé je to krásné, mám zrovna rozlepeno, ale takhle to asi nikdy nedokážu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka, také se chystám na jednu zimní :) ale tohle je tedy dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé! Tvé stránky pokaždé obdivuji a přála bych si to taky tak umět. ☺ Jsou pro mne velkou inspirací, díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Janko, děkuju, od takového MM mistra, jako jsi Ty, mě pochvala hřeje dvojnásob :o)

      Vymazat
  5. To je něco naprosto dokonale úžasné. Obdivuji to vrstvení a jak to v konečně fázi vše do sebe nádherně zapadá - ladí. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, moc Vám všem děkuju za krásné komentáře! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná stránka.... Dokonale vyladěná. Díky za možnost nakouknout....

    OdpovědětVymazat