úterý 7. listopadu 2017

INSPIRACE... PODZIM NA VYSOČINĚ

Dnes mám pro vás stránky hned dvě. Jsou totiž velmi jednoduché a s článkem bych byla asi hodně rychle hotová. A také prostě patří k sobě. Tedy vedle sebe. Jsou z jednoho loňského víkendu na Vysočině. Křižánky se to tam jmenuje a pro děti je to tam naprosto perfektní. Les hned u “chalupy”, studánka, borůvky, na kole se dá i v terénu i po asfaltu. Vše mimo provoz aut. Ve vsi rybník a kousek i Dráteníčky a Devět skal s vyhlídkou a cestami na lezení. A jiné skály i na slaňováni. Takové ty co nahoru můžete dojít pěšky a dolů pěkně v sedáku. 

Chalupa je tedy hodně nadnesené slovo, spíš bych řekla ubytovací zařízení, ale to v kontextu toho místa vůůůbec není důležité. Patří to Brněnské Mendelově Univerzitě a díky Šárčiným tetám jsem tam mohla s ní být již několikrát - na jaře, v létě i na podzim. Léto je tedy špica, ale i podzim má své kouzlo, že... :) Aspoň je vidět, že venkovní oslavy se dají dělat třeba i 5. listopadu.

Fotky jsou tentokrát obě černobílé. Tedy ony jsou trochu do zelena, ale to na fotce není moc vidět. Dělat fotku fotky je vůbec kumšt. Chtěla jsem stránky udržet v barvách kolekce Outfitters od Pink Paislee. Zelená lesa kolem by se ještě sladit dala, ale oblečení všech dětí kolem hýřilo všemi možnými i nemožnými barvami. Takže ČB. I tak je tam barev dost, hlavně na druhé stránce. 


Vzorovaný papír jako základ je vždycky výzva, ale tahle mapa se mi tak líbila! Už i fakt, že celá tahle část rodiny je silně “outdoorová”, cestovatelská a ještě se silným vztahem k orientačním sportům. Srdíčka jsem si vyřízla na plotru, ale určitě není problém si je nakreslit a vystřihnout v ruce. Třeba pro Ivku totální brnkačka :) Já jsem srdce ale chtěla mít co nejpřesnější a nejpravidelnější a tak jsem si je nakreslila v Auto Cadu v práci a přenesla do plotru. Konečně vím, proč jsem se stala architektem, že! :))))


Srdíčka mají dvě velikosti a na “křidélka” jsem použila výřez toho většího. Prázdné poloviny srdíček, která nejsou na fotce jsou podložená pauzákem (ha - další výhoda práce v kanceláři, kde se skicuje) a pěkně tak mapu v srdíčku utlumí. Tady bych stránku předala nějaké šikovné scrapařce, aby ta srdíčka všechny pěkně po ose prošila na stroji. Tam a zpátky. Nebo cik cak. Co Jani? Ivi? Třeba bílou...


Pro druhou stránku jsem nakrájela na řezačce proužky z jedné čtvrtky ze stejné kolekce. Ty barvy jsou skvělé. Už bych tam toho víc nepotřebovala, ale přes víkend se toho dělo poměrně dost a někam jsem to napsat chtěla. Původně byl text také na proužcích a připraven ke stejnému uspořádání, ale bylo by příliš těžké ho číst a nepřeskakovat z věty do věty. Tak jsou hesla spíše než věty pěkně pod sebou na kraji stránky. A zase bych brala to šití. Každým proužkem :-)


Ozdoby jsou chipboardy a propisot z kolekce Happy Camper od My Mind’s Eye, písmenka jsem namixovala povětšinou ze samolepek Simple Stories. Pár hnědých cákanců, aby ta stránka nebyla vedle mapy moc “čistá”. A když na to tak koukám, tak jsem klidně mohla přitlačit. Jutový provázek provléknutý chipboardem byla prostě nutnost.


Docela zajímavý způsob sebereflexe je stránku si vyfotit v momentě, kdy si myslíte, že máte hotovo. A podívat se na ni třeba za dva dny. Nebo za týden. Pro mě další zajímavá zkušenost s publikováním stránek na blogu. No co už. Třeba bych stím ještě něco uměla...ale je prostě hotová a to se taky počítá:)

A takhle to vypadá v albu. Obě stránky jsou samozřejmě lifty nalovené na Pinterestu. Není to tedy inspirace 1:1, ale třeba je poznáte a máte také na své nástěnce....:)


Příště třeba trochu inspirace z plotru.

10 komentářů:

  1. Ani, krom toho, že mne moooc baví Tvé stránky (liftované/neliftované, to je jedno, jsou krásné a Tvůj formát nemá obdoby), užívám si i Tvé vyprávění. Tento článek čtu tudíž podruhé, protože poprvé to bylo na rychlo a já si ho chtěla prostě užít :) Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě nesmírně těší, Jani! Velká motivace do dalšího článku a jak si myslím psala jednou Ty: to je olej na můj motůrek :)

      Vymazat
  2. Anička super stránky. Zvlášť sa mi páči tá Křižánková :) tie farebné prúžky. Celkovo obidve stránky sú krásne a ako bonus super počteníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji mockrát. A ja se zase těším na další Tvé stránky :)

      Vymazat
  3. Aničko obě stránky jsou skvělé ! Ta velkoformátová fotka, to ej bomba, budu se do toh taky muset pustit a vyzkoušet:-) A šití - rukou v poho, ale stroje se taky pořád bojím, takže ti naprosto rozumím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo Markét, ani nevíš jak ráda tu vidím tu Tvou vysmátou fotku:)) Moc díky za komentář. Já bych se toho šití třeba přestala bát, kdybych si pořídila šicí stroj. ..:))

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, obě stránky naprosto TOP... a pobavila jsem se čtením journalingu (já vždycky čtu, co na stránkách je, tak bacha :D), kromě toho, že je to teda super nápad takhle na straně! Zdraví, Di :)

    OdpovědětVymazat
  6. Di, díky moc! Číst journaling je naprosto žádoucí. Dělám to taky a dělám to ráda. Nejlíp se to čte na telefonu, kde si to můžu pěkně přiblížit :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně by zajímala Vaše pinterestová nástěnka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://cz.pinterest.com/annasalingerov/scrapbook/
      Nevím jestli ten odkaz bude takto fungovat...ale zkusím to:)

      Vymazat