čtvrtek 29. března 2018

CHALLENGE 03/2018... HLASOVÁNÍ

Je konec měsíce a vy opět máte milou povinnost vybrat dvě z vás, které se budou radovat z poukazu na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč. Za každý příspěvek zaslaný do naší třásničkové challenge moc děkujeme! Projekty našeho design teamu najdete v tomto článku.

Hlasovat můžete vždy pro DVA PROJEKTY - jeden projekt v každé kategorii. Své favority napište formou komentáře přímo pod tento článek. V každé kategorii vyhraje projekt s nejvyšším počtem hlasů. Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte proto svůj komentář podepsat!

Uzávěrka hlasování je v pátek 30. března o půlnoci výherce vyhlásíme v sobotu 31. března.

PŘÁNÍČKA:

Jana B.

Jarka S.

Zdenka J.

LAYOUTY:

Jana B.

Lucka M.

Milena K.

Verča S.

18 komentářů:

  1. Tedy musím říct, ze jednoznačně vítězí kvalita nad kvantitou a nejraději bych dala každé po jednom hlasu. Jani B. - oba projekty jsou nádherné a dávám hlas za přání. Indiánské třásněsnění byl můj tajný typ a byla jsem zvědavá, zda s tím někdo přijde. Lucka M. má můj hlas za stránku - je moc povedená :) A všem díky za krásné výtvory!

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím s Anickou kraaasne stránky, ste šikovné a rozhodovanie je ťažké, ale nedá sa inak pre Jancine výtvory mám slabosť takže v obidvoch kategóriách dávam svoj hlas Jani B.

    OdpovědětVymazat
  3. Jana B.,Lucka M.
    Moc krásné to máte holky

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Janu B. v obou kategoriích. Moc krásné projekty.

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuji se, Jana B. přání a super barevný indiánský layout Lucky M.
    Hlasuje Petra Mynaříková

    OdpovědětVymazat
  6. Když vidím tvorbu Janči B., tak mi to přijde jak z nějakého designového katalogu, který bych si chtěla prohlížet pořád dokola. Takže hlas v přáníčkách Jana B. a i když miluji Jančiné layouty, tak tentokrát indiánka super, takže hlas v layoutech pro Lucku M. (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  7. Hlasuji prani Jana B. A LO Lucka M. Mimochodem krasne!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Také mám slabost pro Janču, takže za mě oba hlasy pro ni ;-) hlasuje Peťa Procházková

    OdpovědětVymazat
  9. Jana B.oba projekty :-) je to něžná krása <3

    OdpovědětVymazat
  10. Přání Jana B.a i když se mi moc líbí i její stránka,rozhodla jsem se dát hlas Milené a jejímu srdci.Moc pěkně zpracovaná stránka.

    OdpovědětVymazat
  11. moc moc dekuji vsem za hlasy ... mne se libi krasne velikonocni pranicko od Jarky S., layout od Lucky M., ten stan je super, krasna kompozice!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat