pátek 2. března 2018

PROJECT LIFE S IVANOU... DECEMBER 2017

Vonku to zatiaľ vyzerá, že zime sa nechce len tak odísť. Preto verím, že ešte pár decembrových stránok na vianočnú tému znesiete :) Pustila som sa totiž do spracovania môjho mega sklzu a začala som práve vianočnými stránkami. Na pomoc som si k tomu zobrala kolekciu December Days od Pinkfresh Studio a čo som z nej vytvorila to vám ukážem v dnešnom príspevku.


Prvá stránka je v svetlých odtieňoch. Keďže mám doma kompletnú kolekciu, bolo z čoho vyberať. Siahla som po bielom papieri s vločkami a na zdobenie som použila úžasné penové samolepky, ktoré som si zamilovala. Pracuje sa s nimi jednoducho a sú efektné.


Minuloročné album robím po mesiacoch a udalostiach a štýlom jedna PL stránka a k tomu jedna veľká stránka. Nebolo tomu inak ani v tomto prípade. Fotiek som mala na výber fúru. Nakoniec som vybrala fotky, na ktorých je švagriná s neterkou.


Chcela som použiť kruhové fotky, ani neviem prečo. Asi to chcelo trošku zmeny a som rada, že som pri tom nápade nakoniec zostala. Potom prišlo na rad vystrihovanie, veľa vystrihovania :-) Ale myslím, že výsledok stál za to.


Na stránku som nakoniec zo zlatej abecedy vytvorila nadpis, ktorý som si preložila z nejakého anglického nápisu, ktorý som videla a páčil sa mi. Snáď to dáva aspoň trochu zmysel :-) 


To by sme mali prvú dvojstránku. A ideme ďalej. Dnes to bude trošku dlhšie, ale verím, že vám to nevadí.


Druhá stránka bude v znamení vyšívania. Keď to miluješ, nie je čo riešiť.


Pre túto stránku som zvolila výraznejšiu farebnú kombináciu: modrú s červenou. V rovnakom štýle je aj úvodná vyšívaná kartička. Vločky som si najprv predkreslila na štvorčekový papier následne nadierkovala a nakoniec len ručne vyšila. Chvíľku to trvá, ale je to relax a výsledný efekt ničím nenahradíte.


A aby nebolo málo, tak som vyšívala ďalej. Vianoce bez stromčeka nie sú Vianocami. A preto som ho použila ako hlavný motív na ďalšej veľkej stránke.


Stále som sa držala farieb kolekcie. Opäť som si na stránku najprv predkreslila motív stromčekov a následne vyšila. Potom stačilo pridať fotku, pár ozdôb (hlavne puffy stickers) a stránka bola hotová.


Z výsledných stránok mám radosť. Páči sa mi tá nie tradične farebná kombinácia. Čo jednoznačne odporúčam (hlavně začiatočníkom) je zaobstarať si radšej kompletnú kolekciu. Neskutočne to uľahčuje prácu, nemusíte hľadať kombinácie čo spolu ladí a ušetrí vám to čas na ďalšie lepenie :-)


Myslím, že to by bolo pre dnešok asi všetko. Snáď sa Vám budú stránky páčiť a že sa necháte príp. (ak ešte nemáte hotové) inšpirovať. Nezabudnite sa určite pochváliť.

12 komentářů:

  1. Ivanko, ty stromecky vysite, to je krasa!! Moc moc povedene stranky!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, su nadherne uplne vsetky! Stromceky, aj krizikove vianocne ruze! Super bomba spica! 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicka Dakujem Ti ;-). Mam radost že sa Vám stránky páčia ja som spokojna :-)

      Vymazat
  3. No to je nádhera a radost pokoukat. Kartičky s vyšívanými stromečky a vločkami jsou dokonalé a ladící obr stránka se stromky, no paráda ... no prostě krásné ... všechno ....

    OdpovědětVymazat
  4. No to jsou překrásné stránky! Nesmírně se mi líbí layout s kruhovými fotkami... A to vyšívání! Vypadá to skvěle, perfektně sladěné a moc pěkná barevná kombinace...
    Barča H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru diiiki moc.Ani neviete holky akú mám radosť že sa Vám stránky páčia :-)

      Vymazat
  5. Ivi, všechny stránky jsou skvělé, ty vyšívané stromky jsou fakt bomba. Tvoje layouty Vážně "žeru" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivčo, to je taková nádhera a to vyšívání je luxus.(Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi já kukám se zatajeným dechem, krása, krása a ty stromečky, no to je paráda. Určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat