pondělí 19. listopadu 2018

INSPIRACE... LAYOUT "HAPPY HALLOWEEN"

Před dvěma lety mi šťastná náhoda přihrála do života Pavlu. Znaly jsme se už dřív, ale až tehdy všechna kolečka zapadla, kam mají, a staly jsme se kolegyněmi. Pavla se stará o to, aby vám objednaná radost přišla domů v pořádku a co možná nejdřív. Kromě toho se skvěle stará o celou prodejnu i sklad a když na to přijde, umí perfektně ošéfovat i můj pracovní stůl! Za to poslední má můj nesmírný obdiv, protože této dovednosti jsem se já sama zatím ještě nenaučila :-(

Každopádně Pavla má dvě malé holčičky, kterým poctivě lepí album. Dělala dřív klasický scrapbook, potom mix s Project Life. Čas od času mi album doveze do práce, abych se koukla na nové stránky. A to teda koukám! Sednu na zadek, otevřu pusu dokořán a koukám!!! Nesčetněkrát jsem ji pak přemlouvala, aby stránky nafotila a sepsala článek, ale Pavla stále odolává. Prý není spisovatelský typ :-) Nedávno vyměnila klasické dvanáctkové album za nový formát 8.5" x 11". Z tohoto pruhovaného krasavce je nadšená a já z jejích stránek taky. A protože je škoda se o ně s vámi nepodělit, tak nějak jsem to musela vzít za Pavlu :-)


Alba Storyline od Heidi Swapp obsahují nedělené kapsy formátu cca 21,6 x 27,9 cm a v kapsách je navíc bílá čtvrtka s předtištěnými linkami pro vepsání textu. Krásně minimalistické :-) A zjistíte, že takové jsou i Pavly stránky... Vystačí si s pár samolepkami, kousky papíru a sem tam nějakým výřezem. Zamilovaly jsme se do halloweenské šablony od Marianne, takže pár tématických výřezů nemohlo na stránce chybět. Strašidýlka, pavoučci a mini dýněčky - dá se tomu odolat? Oranžový provázek najdete na e-shopu také.


Pokud někomu chyběla Timíkova černá písmenka, máme je po dlouhé době opět skladem! Oranžová pěnová 3D písmenka jsou od Pinkfresh Studio. Pěnové samolepky a samolepka pavoučí sítě jsou z halloweenské kolekce od My Mind´s Eye - Trick Or Treat.


Na protější stranu se vešlo více fotek menšího formátu. A opět stačí jen pár výřezů, proužky papíru a stránka je na světě :-)


Shodly jsme se, že Timova písmenka jsou nesmrtelná a nesmí chybět ve výbavě žádné správné scrapařce.


Tyto ťuťu ňuňu samolepky jsou z kolekce Booville od Doodlebug. Samolepky jsem si musela pořídit taky a pevně doufám, že z nich někdy nějakou stejně krásnou stránky taky vykouzlím. A všímáte si, jak Pavla dokonale fouká??? Černá foukací fixa je k nezaplacení. Nemáte někdo náhodou tip, jestli se dá sehnat pouze černá? Já jsem ji vždy viděla jen v sadě a to se dost prodraží :-)


A tady už jsou obě stránky pokupě. Doufám, že se vám Pavliny stránky líbí stejně jako mně a pokud ano, dejte nám prosím vědět v komentáři. Ráda pro vás zase něco nafotím (a sepíšu). No a jak jinak - ty stránky jsou ve skutečnosti mnohem hezčí, ale to už určitě víte, že neumím fotit :-)


Děkuji za přečtení a příště naviděnou!

4 komentáře:

  1. Objev roku! Nadherne stranky, Pavli! A Didi, diky za zprostredkovani! (btw, po Storyline ted nejaky cas pokukuju a porad zvazuju, jo, ne? Dekuji za zajimave pojeti!)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to sú krásne stránky. Pavla je skrytý talent. Chceme vidieť viac jej stránok :-) škoda ich schovávať a nepodelit sa s Nami o ne. Pavli netreba sa báť 😉👍

    OdpovědětVymazat
  3. Kraaaaaaaasa!!! Obdivuju a o tom formátu vážně přemýšlím! 😁 Aby toho nebylo málo...

    OdpovědětVymazat