pátek 9. listopadu 2018

PROJECT LIFE S IVKOU... 4. NARODENINY

Dneska som tu opäť s novým PL príspevkom. No novým, ono to je už v podstate skoro rok stará udalosť. Ten čas beží neskutočne rýchlo, ale 4. narodeniny nášho Romča stáli za zdokumentovanie a nemohli chýbať v mojom PL albume. Ste zvedaví ako sme to spolu oslávili?? Nech sa páči, poďte sa pozrieť :-)


Bola to oslava so všetkým, ako sa patrí: torta, darčeky, balóny, celá rodina pokope... A čo nemôže chýbať pri takejto oslave sú samozrejme "flitre". Ja som ich pridala pomocou pečiatok, čím som si vytvorila vlastnoručné kartičky.


Ostatné kartičky som si vyrobila z papierov staršej kolekcie Summer Dreams od Echo Park. Aj napriek tomu, že je to letná kolekcia, tak sa k oslave podľa mňa hodí. Pár balónikov a hlavne fotky oslávenca - a PL stránka bola hotová.


Samozrejme to by som nebola ja, keby som k tejto výnimočnej udalosti nevytvorila aj doplnkovú veľkú stránku. Hlavným prvkom na stránke je veľká čtvrtka, ktorú som si pomocou skalpela vyrezala a následne podlepila farebnými pruhmi papierov. Pre zvýraznenie som ju ešte celú ručne obšila.


Opäť som zopakovala detail s pečiatkovými flitrami. Inak najväčšiu radosť mal Romči z horiacej fontány na torte.  Už sa pýtal či bude taká na torte aj tento rok :-) Celú stránku som sa snažila ladiť do modra. Veľký nápis OSLAVA a ROMANKO sú vyskladané z týchto samolepiacich epoxidových písmeniek.


Tým by bola veľká stránka taktiež hotová. Čo poviete, tvoríte radi narodeninové stránky?? Budem rada keď sa pochválite so svojimi nápadmi, inšpirácie totiž nie je nikdy dosť.

Teším sa nabudúce!

3 komentáře: