pondělí 4. března 2019

INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ PRIANIA

Ako sa pomaly blíži jar, čoraz viac si uvedomujem, že sa s ňou blíži aj nová svadobná sezóna. Okrem objednávok na svadobné knihy mi prichádzajú aj objednávky na darčekové obálky, krabičky a svadobné priania:


Mám svoje obľúbené kolekcie a obľúbených výrobcov, po ktorých pri svadobnej tvorbe siaham veľmi často. Patrí medzi nich napríklad Craft & You Design a kolekcia Rose Garden. Práve z tejto kolekcie som spravila moje najnovšie svadobné priania.Všetky tri sú veľmi podobné, líšia sa len vo farbe a použitých papieroch a lepenkovej ozdobe v strede.

Prvým prianím bolo modré prianie s dvoma lepenkovými výrezmi motýľa:


Základ je spravený z dvoch vrstiev podkladového papiera, ktoré sú preložené bielym papierom upraveným okrajovou raznicou Flower Doily. V strede priania je vyrezaný kruh, ktorý je ozdobený výrezmi z Big Shotu - vetvičkami Anja´s Vintage Swirls a lístkami.


Keďže na samotnom papieri sú ruže, na zdobenie som už žiadne kvety nepoužila. Na dozdobenie som si vybrala len mašľu z bielej stuhy Seam Binding a strieborné kamienky:


Druhé prianie je v béžovej farbe s ružami, v strede kruhu je lepenkový výrez svadobného páru:



Tu som na dozdobenie predsa len použila jeden kvietok - malú ružu vystrihnutú z podkladového papiera:


Posledné, tretie prianie je z jemne béžovo-marhuľového papiera s ružami, do kruhu som použila dva lepenkové výrezy lastovičiek:




A tu sú všetky tri priania spolu, pripravené do novej sezóny:


Prajem krásny deň


Žádné komentáře:

Okomentovat