pátek 8. března 2019

INSPIRACE... ČERNOBÍLÉ KYTKY

Ve vzduchu je cítit jaro - tedy alespoň naši psi a alergici to tvrdí :-) Zkrátka to vypadá, že na nás čeká sluníčko, teploty nad nulou a spousta květin. Nakazila jsem se taky, a tak je tentokrát moje inspirace ryze květinová. Jednou za čas na mě tahle nálada přijde a já kupuji kytky, tisknu kytky a vybarvuji kytky :-) Pojala jsem to moje květinové řádění trochu netradičně a zkombinovala černobílé motivy s těmi barevnými. Musím říct, že se mi konečná přání moc líbí a jsem moc zvědavá, co na ně řeknete vy! Tak šup kafe do ruky a jdeme na to ...




Všem přeji krásný, sluníčkový den!




* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

RAZÍTKA A INKOUSTY:
- - - razítka Tim Holtz  "Bouquet": zobrazit produkt na e-shopu
- - - nádherná jsou také razítka "Flower Jar": zobrazit produkt na e-shopu
- - - černý inkoust Memento: zobrazit produkt na e-shopu
- - - alkoholové fixy Copic Markers
- - - pastelky Prismacolor

LEPIDLA:
- - - oboustranná pěnová páska (2 velikosti): zobrazit produkt na e-shopu
- - - lepidlo v rolleru: zobrazit produkt na e-shopu 
- - - maskovací papír: zobrazit produkt na e-shopu 
- - - tekuté lepidlo Glossy Accents: zobrazit produkt na e-shopu

POMŮCKY A OSTATNÍ:
- - - vyřezávací šablony MFT / A2 Rectangle Stax: zobrazit produkt na e-shopu
- - - bílý papír Sweet Dixie: zobrazit produkt na e-shopu
- - - flitry: zobrazit produkt na e-shopu

2 komentáře:

  1. Krásná přáníčka, a kombinace černobílá rozdělená s barevnu je geniální, přáníčko vypadá skvěle. Opět moc povedený originální výtvor Terezko.

    OdpovědětVymazat