čtvrtek 17. září 2020

INŠPIRÁCIA...TINY MIRACLE

Dnes som si pripravila inšpiráciu v podobe prianí k príležitosti narodenia dieťatka.


Priania som spravila z kolekcie Tiny Miracle od Mintay Papers. Celá sada je rozkošná, s krásnymi obrázkami a farbami. Obrázky priam volajú po vystrihovaní, a tak som opäť raz neodolala. Z papierov som si povystrihovala množstvo obrázkov, našla som si vhodný podkladový papier a už som ich len rôzne kombinovala. Tentokrát som ich spravila elegantnejšie, viac zdobené. Použila som ešte čipku, stuhu, prírodný špagátik, malé kvietky sweetheart, samolapiace perličky a razítko s venovaním. A samozrejme množstvo 3D vankúšikov.

Všetky priania som spravila v štvrocovom formáte a v podstate som tieto veci používala v rôznych obmenách. Takže sú si podobné, ale pritom je každé iné. Poďte sa pozrieť.














Najviac práce mi zabralo vystrihovanie, keď som mala hotovo, priania sa robili takmer samé, pretože kolekcia je naozaj krásna a tých ozdôb je tam veľmi veľa. Tak ak očakávate prírastok v rodine alebo medzi priateľmi, odporúčam po nej siahnuť.

Zo zvyšných papierov som vyrobila ešte exploding box. Z vonkajšej aj vnútornej strany som použila papiere zo sady, do stredu krabičky výrez detských topánočiek a na ozdobenie vrchnáku stuhu. Peniaze sa môžu vložiť do oboch kapsičiek na stranách krabičky, alebo len do jednej, a do druhej vsunúť venovanie.










Prajem krásny deň!


2 komentáře: