pátek 4. září 2020

INSPIRACE... PESTROBAREVNÝ DORT

V červenci jsem potřebovala narozeninové přání pro svou sestru. A protože léto, rozhodla jsem se použít výrazné barvy, které příliš nepoužívám. Je to trochu vystoupení z mé komfortní zóny, ale o tom tvoření přeci je. Navíc mám dojem, že když se tyto výrazné barvy dají dohromady s klasickou černo bílou kombinací, nepůsobí výsledek přeplácaně a dětsky. Koneckonců to posuďte vy :-) Když jsem tak koukala na stránky www.prettypapers.cz, cinknul mě do nosu hned na úvodní stránce obrázek vyřezávací šablony dortu od MFT, kterou mám doma nasyslenou, ale ve videu jsem ji ještě nepoužila. Bylo tak víceméně rozhodnuto. Jsem taky totiž křeček na barevné papíry (miluji ty hladké od BAZZILL BASIC), a tak je z čeho vybírat. No, nebudu to dál okecávat a rovnou vás zvu ke sledování videa s pestrobarevným narozeninovým dortem :-)


Natočila jsem pro vás zase video, ale tentokrát si vezměte do ruky hrnek kafe nebo něčeho jiného, protože je to trochu delší :-)
Ve videu je použita hudba ze stránky www.bensound.com.


Děkuji za shlédnutí a budu se těšit někdy příště.

Krásný den všem!


4 komentáře:

  1. Je radost pozorovat tě při práci, Terezko! ČB s neonem je velmi zajímavá volba, přání je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jani. I mě se to nakonec líbilo - v průběhu jsem si úplně jistá nebyla, ale výsledek mě potěšil :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Terezko,nezobrazuje se mi video.Přaníčko vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Lucko, to je zvláštní. Kontrolovala jsem to a přehrát mi jde ...

    OdpovědětVymazat