pondělí 25. ledna 2021

INSPIRACE... PEČEME PERNÍKY

Pohnutky k tvorbě stránky mívám různé. Vyzkoušet novou techniku, nový materiál, použít krásnou fotku a nebo jako třeba v tomto případě, dát si osobní challenge a použít jednu konkrétní ozdobu. Kovovou svorku Pana Perníčka jsem dostala jako pozornost od Didi na jednom z kurzů na Kuksu. Aspoň myslím. Nebo to bylo ještě v Liberci. Umístit lesklou kovovou svorku nejde úplně nenápadně, tak jsem tuhle stránku udělala kvůli ní:).  


Dominantním motivem celé stránky je kruhová mapa oblohy. Papír s mapu by jste našli v krásné kolekci Moonstruck od Pink Paislee, která je již e-shopovou minulostí. Co ale určitě lze sehnat je jakýkoliv kraft papír, klidně i s motivem, ze kterého jsem vyřízla nápis. Pouze jednou a byl tudíž krásně ohebný. Natvarovala jsem ho po lince kruhu


Bílý výřez hvězdiček v kruhu jsem si v Silhouette Studio programu nakreslila sama. Bylo to jednodušší než přesně takový hledat nebo předělávat jemu podobný. Představu jsem měla jasnou, protože jsem jako obvykle liftovala již existující stránku:). 


A tohle jsou hlavní hrdinové příběhu.  Kovová svorka od Eyelet Outlet dostala ještě enamelové kamarády od Doodlebug, aby jí nebylo smutno:).  Máte ve svých zásobách také podobné svorky? Zajímalo by mě, jak se vám daří je použít. Já mám ještě slepice, ty své místo určitě najdou. Ještě pár týdnů homeschoolingu a budu potřebovat jen tyhle :). 


A tady je ještě stránka, která mi byla vzorem. Té mé ještě asi dodám nějaké cákance, když na to tak koukám:). A hvězdičky z březové kůry mám taky:)


Pevné zdraví a nervy přeji a těším se na viděnou!




Žádné komentáře:

Okomentovat