pátek 1. ledna 2021

VÁNOCE PODLE... ANIČKY

Pokud to máte některá stejně jako já, oceníte inspiraci na vánoční přání i po Vánocích. Já jich nejvíc udělám totiž právě po Vánocích, když pomine ten humbuk kolem a na stole mám stále ten úžasný materiál. Pokud už o cokoliv s vánoční tématikou po Novém roce ani nezavadíte, nechte si to třeba na příští rok. 

Každý rok se neubráním nějaké nové vánoční nebo zimní kolekci a každý rok se zároveň snažím "spotřebovat" materiál z těch loňských, předloňských a ještě starších. Letos mi jako novinka do oka padla francouzká značka Les Ateliers De Karine s kolekcemi Woodland a Jardin d' Hiver.  Malá hromádka přání, které jsem stihla ještě před svátky a už patří někomu jinému. 


Krásné motivy v krásných tlumených barvách, spousta možností na detailní vystřihování, ale i kartičky, které stačí jen zlehka doplnit. To mě baví asi nejvíc:). Pár vystříhaných větviček vsunutých do průřezů v kartičce, razítko a je hotovo. Důležité je nelepit větvičku úplně celou, ale nechat lístky nebo bobulky volné. 


Nebojte se z obdélníkové kartičky udělat kruhový výřez a zamaskovat tím francouzské nápisy, pokud vám nevyhovují nebo jim nerozumíte. Také doplněno českým razítkem a také embosováno bílým práškem


Zvířátka jsou roztomilá a velikost tak akorát na mini základy, které totálně zbožňuji. Později jsem ještě každý čumáček, očičko nebo bobuli vylepšila pomocí Anita's 3D Clear Gloss a hned to bylo o level jinde. Už jsem to nestihla přefotit, tak zapojte fantazii.:)


"Jéééé, mamí, to si ty a já!" Skoro jsem si tohle přání nechala doma.:)


A poslední kousek z této várky. Motiv domečků a chaloupek je také vděčný a mám ho ráda. Toto je kartička podlepená craft papírem a doplněná pouze o vystřižené chaloupky, stromeček a někde vyhrabanou glitrovou hvězdu. Velmi decentní.


Loni jsem se zakoukala do papírů od Alexandry Renke, ale samozřejmě jsem si je nestihla tolik užít, jak bych chtěla. Takže pokračování v první dávce před svátky 2020 a pak ještě po nich. 


Papír se jménem Deer Heads Beige jsem vytěžila do posledního milimetru. Motiv jelení hlavy je tak pěkný. Vyřízla jsem si stejný motiv na plotru a parůžek jen omotala zlatou nitkou. Flitrová hvězda je poslední od Maggie Holmes, kdybych někde našla podobné, okamžitě kupuji do zásoby


Krásný papír s modřínovými šiškami potkal stejný osud. Nemám ani ň. Ještě jsem si u Didi přikoupila washi pásku se stejným motivem. Už bohužel není k mání. Nalepila jsem ji  na vnitřní stranu přáníček. První je s rolničkami od Simply Creative. Nezvoní, ale jsou tak drobné, že neprotrhnou obálku. Provázky jsou z mých zásob - odstříhávám je z visaček u oblečení. Schválně koukněte jaké poklady máte na vánočních dárcích:). 


Další kus papíru modřínových šišek je doplněn pouze o pár stříbrných flitrů a české razítko. Embosovala jsem stříbrným práškem od Ranger a obava, že bude moc tmavý se nepotvrdila. Je krásný:). 


A ještě zbylo na jedno velké čtvercové přání. To jsem sice téměř celé okopírovala z Pinterestu, ale bylo tak super cool, že jsem prostě musela. Stromek je samozřejmě oboustranný a otáčí se.  Pečlivě měřte až to budete zkoušet, čtvereček je 1/12 celkové plochy. 


Motiv jmelí je mi z těch vánočních asi nejbližší. Nemusím tolik cesmínu a vánoční hvězdu, ale jmelí rozhodně ano. V jakékoli podobě. Tady mi zbyla kartička akorát tak velká na jedno mini čtvercové přání. Kartičku jsem jen podložila o ladící jednobarevný papír a na plotru vyřízla nápis. Všechny bobulky jsou vylepšené stříbrnými tekutými perlami od Ranger. Pecka.


Co říci k sýkorkám? Jsou skvělé tak jak jsou. Prostě vzít tu správnou část papíru, nalepit na základ a poslat. Bavlnka a svorka by ani být nemusely :). Žluťoučkých bříšek mám ještě dost a přemýšlím o stránce, kde bych je použila. 


Na závěr jedno mini se zvířátky z loňské kolekce Carte Blanche od Les Ateliers De Karine. Koupila jsem si víc papírů na tvoření s dětmi a ještě mi dost těch ksichtíku zbylo. Myslím, že je u mě uvidíte i příští rok:).


Které z přání se vám líbí nejvíc? Schválně jestli se shodneme.:) Do nového roku všem pevné zdraví a čas a chuť na tvoření!

Těším se na příště!



2 komentáře:

  1. Aničko, všechny jsou nádherné 😉 kdybych teda musela vybrat jedno, tak to ptáčkové 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Nyní si prohlížím tento příspěvek. Také se musím přiznat, že nasyslený materiál jsem zase nespotřebovala a zase jsem nakoupila i po vánocích 😊 Baví mne to stejně jako tebe Aničko. Mám již pár přáníček do zásoby, než vše uložím do krabice. Ptáčkové jsou nej 👍

    OdpovědětVymazat