středa 6. ledna 2021

INŠPIRÁCIA... LAYOUT MERRY CHRISTMAS

Tak a máme to za sebou. Dúfam, že ste si Vianoce užili naplno a že ste si oddýchli. Aj vám to príde, že to vždy neskutočne rýchlo ubehne? Ja sa po pár dňovom oddychu pomaly púšťam do tvorenia. Dnes Vám ukážem (nečakane) jednu vianočnú stránku.

Aby ste si zase nemysleli, že som taká "aktuálna" je to stránka z minulého roku. Nejak nebol priestor aby som vám ju zatiaľ ukázala. Tak teraz prišiel jej čas :-).

Inšpiráciou mi boli vyrezávacie šablóny od Rayher konkrétne táto so zimnou krajinou a tieto vianočné ozdoby. Preto som sa rozhodla, že spravím stránku na ktorej budú vianočné ozdoby/gule.

Ako podklad som použila papier s dreveným vzorom (netradične nie je biely, ktorý používam najčastejšie) potom som si pomocou šablóny na Big Shote vyrezala rôzne veľkosti kruhov do ktorých som umiestnila vzorované papiere.

Do najväčšieho kruhu som umiestnila fotku a pridala pár ďalších výsekov. Aby jednotlivé ozdoby viseli, na stroji som ich prišila. Na záver pár prskancov a bolo hotovo. 

Čo na ňu hovoríte? Ja som z výsledkom nad mieru spokojná. A tie malé ozdoby (šablóna) sú fakt super (akurát sú na e-shope vypredané) tak ak by ešte boli  jednoznačne odporúčam.  Želám vám nech je nový rok 2021 lepší ako bol ten minulý, nech sme hlavne zdraví a nestrácame chuť do tvorenia.



2 komentáře:

  1. Tak tohle je pecka! Líbí se mi asi vše, od pozadí, přes motiv, čtvrtky, barvy.... krásná inspirace, děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani diiki moc ♥️ tak to sa teším, že sa stránka páči

    OdpovědětVymazat