pondělí 18. ledna 2021

INŠPIRÁCIA... DARČEKOVÉ OBÁLKY

Na začiatku môjho dnešného príspevku by som vám rada zaželala všetko dobré do nového roka, hlavne veľa veľa zdravia, veľa radosti a lásky a chuti tvoriť. :)

Dnes by som vám rada ukázala darčekové obálky, ktoré som vyrobila pre deti. Dajú sa použiť pri narodení dieťatka, pri narodeninách, meninách, alebo pri krste.

Základ obálky som vyrobila z bieleho papiera, po zložení má rozmer 11 x 20 cm. Prvú obálku som potom pomocou obojstrannej pásky oblepila ružovým štrukturovaným papierom. Zo zvyšného bieleho papiera som si na Big shote vyrezala kruh, ktorý som nalepila na prednú stranu obálky. Na kruh som pridala vyrezanú hviezdu a rámik s drobnými hviezdičkami. Stred kruhu som ozdobila vystrihnutými obrázkami s detským motívom, použila som kombináciu papierov od Piatek 13 Baby Joy Girl a Baby Joy Boy. Obrázky som podlepila 3D štvorčekmi, aby vystúpili do popredia. Pridala som pár bielych enamelových bodiek, do vnútra som vložila kartičku na napísanie venovania.


Druhá obálka je zo žltého štrukturovaného papiera.



A napokon do tretice obálka z modrého papiera.




Ak by ste si podobné darčekové obálky chceli vyrobiť, na záver prikladám link na môj starší článok, kde nájdete postup na ich výrobu.

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat