pondělí 8. února 2021

INSPIRACE... CHALLENGE 2/2021

První, únorová challenge se nese v duchu barvy z vzorníku PANTONE v odstínu Riverstone a hesla "Co když ..." Já jsem docela dlouho přemýšlela, jak challenge pojmout. Nakonec jsem si řekla, že podobný odstín můžeme k večeru vidět na obloze. Nápad pak přišel docela rychle - přání k narození dítěte s tématem oblohy. Vrhla jsem se na to odhodlaně a to tak, že jsem ani nenatáčela! Výsledek se mi ale tak líbil, že jsem si řekla, že natočím video s přáním pro holčičku. Postup je stejný. Jen jsem vyměnila barvy a motivy. 

Mrkněte na video a dejte mi vědět, co vy na to ;-)


Ve videu najdete postup na růžové, holčičí přání :-) Abyste ale nebyli ochuzeni o můj příspěvek do challenge - tady je fotka...


A teď už to slibované video

Ve videu je použita hudba z www.bensound.com


Krásný den všem!




4 komentáře: