pondělí 9. srpna 2021

INSPIRACE... CUKROVÁ VATA

Dneska si to pondělí náležitě osladíme. Plavková sezóna je skoro za námi, zvu vás na pořádně velkou cukrovou vatu. Léto je čas jarmarků, poutí a tedy i kolotočů a sladkostí. Já svou první v životě ochutnala u stánku krásné cikánky někdy mezi lety 81 až 84 na Družstevním dni jedné české severozápadní obce. Dodnes si to zřetelně pamatuji. Nevím jestli mě víc fascinovala ta cikánka nebo ta chuť cukrové vaty a proces jejího vzniku na špejli. Mé blaho jsem završila koupí papírového "štestíčka" za 5 Kčs. Co bylo uvnitř už nevím, ale možná takový ten prstýnek s barevným neprůhledným kamínkem. Pamatujete?:) 

Stránku jsem si dnes udělala z aktuální fotky, z června. A zlikvidovala pár gramů zásob. A kdyby to bylo opravdu na váhu, tak tentokrát mám opravdu dobrý pocit. Uplatnila jsem totiž i pár kovových ozdob. Moje osobní letní výzva se totiž týká právě kovových ozdob. A vedu si znamenitě, což vám moc ráda ukážu i v dalším příspěvku, hned po dovolené.

Stránka je tentokrát prostá, žádné mix media, jen papír a ozdoby. Ale když tak na to koukám, asi tam něco cáknu. Dlouho jsem nic bez barev nedělala a přijde mi to trošku nahatý. Je to samozřejmě lift, jinak už skoro netvořím:). Základem kompozice je bílé plátno na barevném a girlanda se zavěšenými ozdobami. Trochu jako kolotoč některé výš a některé níž. Většina materiálu je Crate Paper, kolekce Carousel


Na tuto jednu stránku se vešli tři poměrně velké chipboardy, dvě větší kovové ozdoby a několik pom pomků. Vše Carousel. A ještě bylo místo i na zlatá srdíčka a hvězdičky, které jsem kdysi ukořistila v Hornabachu :).

Bílý nápis Vata je řízlý na plotru, ze tří kousků slepených dohromady. Má tedy stejnou "výšku" jako ostatní chipboardy. A slaďoučká růžová písmenka je puffy abeceda od Pink Fresh Studio. Takový must have. 


A ještě malý detail vpravo dole - ohnutý a nazdobený růžek. Zlatou v jakékoliv podobě na stránkách miluju, na sobě mám raději stříbro:).

A moje vstupní inspirace.


Těším se na příště!







Žádné komentáře:

Okomentovat