středa 18. srpna 2021

INSPIRACE... PASTELKY

Tentokrát mám pro vás inspiraci, kde jsou kromě zajíčků MFT v hlavní roli pastelky. Osobně už několik let používám pastelky PRISMACOLOR, které jsem dostala k narozeninám od manžela. Vy si ale vyzkoušejte vybarvování jakýmikoli pastelkami, které máte po ruce. Pravidlo, které je potřeba dodržet je vlastně jen jedno - nesnažte se si to usnadnit :-).Co tím chci říct? Vlastně nic světaborného - vybarvujte ve vrstvách ... lehkou rukou nanášejte barvu a vrstvami budujte intenzitu. Ne jednou vrstvou, ale několika. Moje další tipy pro práci s pastelkami jsou - vybarvujte pomocí krouživých pohybů a vsaďte na kontrast. Vím, že to zní složitě, ale věřte mi, že je to jen o praxi. A navíc má vybarvování terapeutické účinky. Tedy alespoň na mě určitě!


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com.



Budu moc ráda, když mi dáte v komentářích vědět, jestli rádi pracujete s pastelkami a zda jsou pro vás také tak trochu terapií :-).

Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat