pondělí 16. srpna 2021

INŠPIRÁCIA... LAYOUT GOOD DOG

Ahojte, verím, že si leto užívate na plno a sem tam si nájdete aj chvíľku na tvorenie. Mne sa ju podarilo nájsť a využila som ju na vytvorenie stránky, ktorú vám dneska ukážem.  


Pred časom ma zaujala na e-shope kolekcia I love my dog od Echo Park ktorej som neodolala  a musela som si ju objednať. Na "psie" stránky ako stvorená.  A keďže jednu psiu slečnu v rodine máme tak som ju hneď aj využila.


Nič extra zložité a komplikované nečakajte, nakoniec veď už to poznáte. Základom sú 4 papiere vystrihnuté do tvaru trojuholníka, ktoré nakoniec tvoria štvorec (znie to komplikovanejšie ako to v skutočnosti je :-).  Myslím si, že čierno-biela fotka sa k tým farebným papierom  hodila viac. Doplnila som pár samolepiek, farebne zladený nadpis a na záver pár prskancov. A stránka bola za pár minút hotová.


Čo poviete, môže byť?  Ja som z výsledkom spokojná a snáď sa bude páčiť aj vám.  Užívajte ešte letné dni a majte sa krásne.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat