pondělí 23. srpna 2021

INSPIRACE... KOVOVÉ OZDOBY

Dnes to není o papíru. Ani trochu. Dnes úplně z jiného soudku. Trochu si zahraji na Ilonku, která vám vždy přinášela skvělé inspirace o tom, jak použít něco ze zásob jinak, než jsme zvyklé. Právě prožívám zdobné období a mám potřebu cinkat a chrastit. Na rukou opálených letním sluníčkem mám teď dohromady sedm krásných náramků z minerálních, dřevěných i kovových korálků, většinou vlastní výroby. V korálkovém hobby nejedu nijak významně, občas si ale udělám radost a nebo navlékám s dětmi. 


Za deštivých prázdninových dní ideální zábava nejen pro partu malých holek. Nachystala jsem jim kromě dřevěných, skleněných a kovových korálků ve zlaté barvě i kovové ozdoby ze scrapbookových zásob. Určitě poznáváte střapečky od Maggie Holmes a kolekce Flourish. Kovové přívěsky jsou od Prima Marketing a jsou boží. Přívěsek brýlí jsem použily na ozdobu prázdninového deníčku a ostatní už cinkají na náramcích. Zaručeně originálních


Náramky nosí i pánové a díky kovovým ozdobám se dají krásně "ušít" na míru. Třeba těm, co rádi brázdí mořské vody na plachetnici. Zde jsem žádné dřevěné korálky nepoužila, aby byl náramek odolnější. Takže šedá přírodní láva, sloní jaspis, zmatnělý onyx a staromosaz. Kovové jsou dělící korálky, kostičky a  přívěsek plachenice i kotva.


Korálky z třešňového dřeva krásně voní. Ideální náramek pro zahradníky. Kombinace se zmatnělým onyxem a stromosaznými korálky a přívěsky. Kovové konývky a lopatičky od Craft Consortium jsou z kolekce Herbarium a  pořizovala jsem si je přesně pro tento účel. Kamarádů zahradníků mám hodně a když vyrobím náramků víc prodají se snadno na vánočním jarmarku


A pokud jste zahradník i kapitán zároveň, může to vypadat hezky i dohromady:)


Poslední dobou mám slabost pro kovové ozdoby od Tima Holtze. Nemám pro to žádné racionální zdůvodnění, asi se mi líbí ta industriální barva kovu :).  Jeden pánský náramek s korálky z ořechu, lávy a obsidiánu jsem doplnila kovovými srdíčky a tokenem


Kovových tokenů je v sadě 18 kusů a každý nese jinou "myšlenku".  Umím si představit náramky pro cestovatele nebo jen tak, na památku, pro povzbuzení


Šedo-stříbrná kombinace je pro moji maminku. Bílý dračí achát, šedá láva, krajinový jaspis a stříbrné korálky a přívěsek srdíčko.  A protože čím více tím lépe, ani tenhle náramek nebude sám. Druhé srdce je ze stejného kovu, tvar origami a navázané pouze na kloboukové gumičce. 


Kovové přívěsky mám v kategorii "hodně muziky za málo peněz". Balení je vždy po více kusech, tak nemusíte tolik šetřit a syslit:). 


Napište nám, jak jste na tom s kovovými ozdůbkami z vašich zásob:). Používáte je i jinak než na stránky a přáníčka? Přejí krásné tvoření!

Těším se na příště!



1 komentář:

  1. Dobrý nápad, nějaké přívěsky mám vyhlédnuté, tak proč si nevyrobit náramek. Niki

    OdpovědětVymazat