středa 23. listopadu 2022

INŠPIRÁCIA...VIANOČNÉ PRIANIA MAGIC STAR

V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala prvé dve vianočné priania, ktoré som spravila z kolekcie Magic Star od Paper Heaven.

Na priania som použila menšiu 6x6 papierovú sadu na podklad. Na spodný podklad som si vybrala zelený papier, na vrch svetlý béžový papier s motívom vianočných kvetov, ktorý som ešte podložila bielym papierom. Do tohto papiera som vyrezala kruh a podlepila ho 3D lepiacou páskou na zelený papier. Do okienka som nalepila lepenkovú vianočnú vločku. Potom som prianie ozdobila vystrihnutými obrázkami z papierových pásov, niektoré som nalepila priamo na podklad, niektoré som podlepila 3D vankúšikmi, aby trochu vystúpili do popredia.


Druhé prianie som spravila vo rovnakom štýle, len s inými papiermi na podklad a inými obrázkami na boku.



A tu sú obe priania spolu.


Prajem krásny deň!



2 komentáře: