pondělí 21. listopadu 2022

INŠPIRÁCIA... LAYOUT HOME

Kolekciu Heart & Home od Simple Stories som si objednávala už dávnejšie, ale s jasným zámerom. Plánovala som ju využiť na tvorbu stránok z nášho nového bytu. A konečne sa to podarilo, prvá stránka uzrela svetlo sveta. Poďte sa pozrieť ako to dopadlo.


Domčeky (papierové, keramické, drevené) sú aktuálne v kurze a v kolekcii ich nájdete taktiež. Ja som sa nechala nimi inšpirovať


Veľký nápis na stránke je väčšinou stávkou na istotu. A ja som ho po dlhšej dobe opäť použila. Pomocou vyrezávacích šablón som si vyrezala jednotlivé písmená, a namiesto písmenka O som si vyrezala domček


Aby nápis na "drevenom" podklade viac vynikol jednotlivé písmená som podlepila 3D páskou a pre ešte väčšie zvýraznenie sú olemované bielym výrezom. Zvyšok stránky som doplnila o samolepky a výseky z tejto kolekcie.


Tak čo poviete, páči sa vám stránka? 
Ja sa teším, že mám prvú stránku hotovú a som zvedavá čo ďalšie s touto kolekciou vymyslím.

Majte sa pekne.











2 komentáře: