středa 9. listopadu 2022

INŠPIRÁCIA... VIANOČNÉ PRIANIA S VIANOČNÝMI GUĽAMI

Ja viem, že je ešte len jeseň a na vianočné priania je ešte kopec času. Ale vždy o takomto čase na jeseň začínam prezerať vianočný materiál, ktorý mi ostal z minulého roka a skúšam kombinácie, ktoré by mi z neho vyšli ešte pred tým, ako nakúpim nový materiál. Tento rok som si zatiaľ spravila dve priania s vianočnou guľou ako hlavnou ozdobou.

Podkladový modrý papier je z kvetinovej kolekcie Bloom & Wild od Craft Consortium. Na papieroch sú z jednej strany kvety, z druhej strany sú jednofarebné v pastelových farbách, a práve tieto dva modré papiere sa mi skvelo hodili. Chcela som ich spraviť v kombinácii modrá, biela a strieborná, takže som ešte použila biely papier a strieborný zrkadlový papier Anita´s Mirri Board Silver

Potom prišiel na rad Big Shot, vyrezávaním som strávila asi hodinku (spravila som si nejaké zásoby). Z bieleho papiera som si vyrezala len kruhy. Zo strieborného veľké vločky, malé vločky, domčeky, listy a vetvičky a malé hviezdičky. Keď som už mala peknú kôpku výrezov hotovú, začala som si priania postupne skladať. A takto sa mi podarili.






Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat