pátek 9. prosince 2022

INŠPIRÁCIA... VIANOČNÉ PRIANIA SNOW MUCH FUN

V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala vianočné priania, ktoré som vytvorila z kolekcie Snow Much Fun od Carta Bella.

Použila som hlavne nálepky, k nim som skombinovala dva papiere od Echo Park - Winter / Snowy Sprigs a Winter / Journalings Cards

Prvé dve priania sú s rámikmi od Wycinanka - Roční období. Podklad je farebný, na ňom je biely papier a pečiatka s vianočným prianím.





Po týchto prianiach som spravila tri priania s motívmi zimnej krajiny s kopčekmi snehu (z kruhových vyrezávacích šablón) a lesom.







Posledné dve priania som spravila s kruhovým výrezom v strede, ktoré som dozdobila výrezom kruhu s hviezdami Star Frame a hviezdičkami zo strieborného zrkadlového papiera.






Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat