středa 21. prosince 2022

INŠPIRÁCIA... WINTER MAGIC

Po roku som sa opäť vrátila ku kolekcii Winter Magic od Echo Park a spravila som si z nej tri nové vianočné priania so zvieratkami.

Ako základ som si zvolila biely papier, do ktorého som vyrezala kruh. Pod neho som vložila väčší kruh modrého papiera z kolekcie a z ďalšieho kruhu som spravila kopec "snehu". Ako ozdoby som použila nálepky stromov z kolekcie a malé biele zimné zvieratká - líšku, zajaca a srnku. Tie som vyrezala z bieleho papiera cez šablónu Woodland Nature od Sizzix. V okienku som ich podlepila 3D štvorčekmi a 3D páskou som nalepila vrchný papier s pečiatkou "Šťastné a Veselé". Priania som potom dozdobila nálepkami z kolekcie - pásikom a vločkami.





A tu sú všetky tri zimné, vianočné priania spolu.


Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat