středa 7. prosince 2022

INŠPIRÁCIA... VIANOČNÁ KRABIČKA S VOŇAVÝM DARČEKOM

Ako sa pomaly, ale iste približoval december, začínala som sa pripravovať na vianočné trhy. Okrem tradičných pohľadníc, receptárov, zápisníkov a vianočných visačiek som si tento rok vymyslela novinku v podobe vianočnej darčekovej krabičky s voňavým darčekom vo vnútri.


Krabičku som poskladala z kraft papiera tak, aby sa mi do nej zmestilo 12 voňavých malých čajových sviečok. Na vrchnáku som ju ozdobila obrázkami vystrihnutými z kolekcie Magic Star od Paper Heaven. Niektoré sú nalepené priamo na krabičke, niektoré som podlepila 3D vankúšikmi, aby trochu vystúpili do popredia.

Do krabičky som vložila sviečky a previazala som ju šnúrkou.




Malý voňavý darček je hotový :)

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat