pátek 28. června 2013

17. challenge "Faux Chalkboard" - hlasování

Od dnešního dne až do nedělní půlnoci můžete hlasovat o vítězce naší 17. challenge. Zadáním bylo vytvořit přání nebo scrapbookovou stránku s prvkem připomínajícím klasickou školní tabuli. Jak se to holkám povedlo můžete posoudit sami.
 
1. Andrea Š.

2. Astala

3. Danka H.

4. DdRuz

5. Ilona Č.

6. Katie_25

7. MS Design

8. Stáňa Č.

9. Tomda

10. Zuzana N.

Hlasovat můžete pro jeden vybraný projekt. Svého favorita napište formou komentáře přímo pod blog. Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.

Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte svůj komentář podepsat!

Všem ženám děkuji za účast :-)

10 komentářů:

  1. A já: "proč mi leží ten černý papír na stole?" :o))) no nic, tak jsem ho zase uklidila....
    Všechny projekty jsou hezké a něčím zajímavé, svůj hlas však dávám Zuzce N.

    OdpovědětVymazat
  2. ... jako vždy krásné, ale já dávám hlas 4. DdRuz.

    OdpovědětVymazat
  3. Můj hlas pro Zuzanu N. č.10. (hlasuje PetraKV)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc mě mrzí, že jsme tuhle challenge nestihla, ale díky povodním jsem nestihla nikde nic :-((
    ale neva, však já si tozkusím .-))

    Každopádně já hlasuji pro Tomdu .

    Ale krásné to máte všechny !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Opět moc povedené projekty. Můj hlas patří Tomdě č.9

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem jako Vonverka černý papír uklidila. Ale zkusím to. Teď hlasuji pro Zuzanu N.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné tvoření...každé dílko má něco do sebe :). Svůj hlas dávám Zuzaně N.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné...hlasuji pro 9. Tomda

    OdpovědětVymazat
  9. Tomda: Každý kousek je originální a má vtip. Ale na první pohled mě učarovala Danka H. č. 3

    OdpovědětVymazat