středa 26. června 2013

Obálka na přáníčko

Minulý týden mi volala kamarádka, že potřebuje darovací obálku na vstupenky do kina. IHNED. Tímto tempem já ovšem nepracuji, tak jsem jí nabídla, že jí do jednoho z už hotových přáníček vlepím malou obálku. Souhlasila.

Z hromádky přáníček jsem vybrala jedno z mých nejoblíbenějších. V naší knize jsem na něm demonstrovala použití alkoholových inkoustů. Zase budu muset vyzkoušet, proužkování mě bavilo...




Z archu pevného pergamenu (vellum) jsem si uřízla obdélník v potřebné velikosti, jeden okraj jsem ozdobila bordurovou raznicí, poskládala jsem z něj kapsičku a vlepila do přáníčka.
 
Potom jsem k ruce vzala arch razítek od Tima Holtze. Moc se mi jednotlivé obrázky líbí a mají takovou akorátní velikost :-) Ke slovu přišla i razítka KETA a samozřejmě washi pásky, bez tech teď nedám ani ránu. Obálka je sice trochu šílená, ale proč ne :-) Kamarádce se líbila a mě koneckonců také. Rozhodně zaujme na první pohled!


3 komentáře:

  1. To je úžasný nápad a s tím zipem i vtipný, krásně provedený.

    OdpovědětVymazat
  2. obálka je krásná, na první pohled zaujme :)barevně hezky sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak přání tak obálka vypadají suprově, moc se mi líbí zip a razítko dárečku. košičák

    OdpovědětVymazat