pátek 28. června 2013

Project Life - 11. týden, 2. část

V první řadě se omlouvám za ne moc dobré fotky, fotila jsem stránky v době, kdy tu bylo dost zataženo a jde to poznat.

Protože na jednu dvoustranu se mi události tohoto týdne nevešly, trochu jsem se roztáhla a udělala dvoustrany dvě. Ema totiž měla ve školce velkou slávu, tak bylo potřeba to zdokumentovat :-)

Taky jsem se rozšoupla, co se týká kapes. Nepoužila jsem standardní (říká se jim design A), ale z předchozí porodní stránky byly dané čtverce 4" x 4" a na další fotky se mi hodil mix vertikálních a horizontálních kapes.


První dvoustranu tohoto týdne jsem věnovala pouze samotné chvilce, kdy Adam přišel na svět. Na této stránce jsem použila ostatní fotky z porodnice. Opět byl docela oříšek poskládat fotky tak, aby v pravidelně dělených čtverečcích vypadaly alespoň trochu nepravidelně :-) Chaos jsem sjednotila použitím jednotného podkladu ve většině kapsiček.


Tady mě překvapila rychlost, jakou se Adam dostal z porodního sálu, přes dětské oddělení a kontrolu, oblečený a zabalený do rukou Petrovi.


Sladké spící miminko. Návštěvy si stěžovaly, že mu za celý týden neviděly do očí, pořád jen spal. Cedulka od Tima a nesmí chybět mini-svorky. Už jste si pořídily toho koníka??? :-)


Veselý podkladový papír ze sady Boy Crazy od MME, červená svorka je z kolekce My Girl také od MME. Fotku jsem pro větší kontrast opět obtáhla tenkým černým fixem.


Jednoduchá koláž vytvořená v Picase, ozdobeno jen malou samolepkou a enamelovými tečkami.


Razítko Keta je Stazonem natištěné na pergamenový papír (vellum), kartička je ozdobena kouskem washi pásky a srdíčkovou svorkou.


S touto fotkou jsem trochu bojovala, ale řekla jsem si, že Adámek si zaslouží alespoň jednu fotku s maminkou... No co, byla jsem ráda, že žiju. Přiznám se bez mučení, že jsem se v porodnici ani jednou nemalovala (nééé, ani řasenku!) a česala jsem se asi 3x. Opravdu to byl zážitek nad všechny zážitky... Už nikdy se nechci cítit tak bídně.

Nesmí chybět co??? No přece svorky :-D


Další barevný papír ze sady Boy Crazy, text je natištěný na linkovanou čtvrtku a pro zvýraznění obtažený černou linkou. Pokud by někomu ještě ve sbírce chyběl font psacího stroje, zde si ho můžete stáhnout. Jinak mě moc těší vidět písmo Pupcat, na které jsem dávala odkaz minule, na vašich stránkách a projektech. Vypadá to, že se vám taky zalíbilo :-)


A .... Pro změnu svorky... Vždyť to říkám, že toho koně budete taky potřebovat...


Kromě svorek jsem si oblíbila kreslené bordury...


Pravá strana s Emičáckou školkovou svatbou. Měli to v pátek, když jsem byla v porodnici. Škoda, že jsem tam nemohla být :-( Použila jsem 2" borduru z kolekce Vintage Bliss od Simple Stories.

 
Nejoblíbenější učitelka - teta Simona, Petrova sestra.


K fotce z "hostiny" jsem chtěla použít vrstvenou samolepku od K&Company, ale byla tak vysoká, že do kapsičky se nedala použít. Fólie se kroutila a nevypadalo to dobře. Tak jsem si řekla, že je to moje album, že kapsičky nikdy přeskládávat nebudu... a že když se to zničí a nebude to k použití, prostě to jen přendám do nového obalu... Samolepku jsem nalepila přímo na plastovou kapsu a na ozdobu si tedy každý může sáhnout. Vypadá to skvěle! A to jsem ještě netušila, že další týden zajdu ještě dál :-)))



Journaling je ozdobený barevným propisotem a celá kartička je orámovaná přerušovanou linkou.


Dnes začínají prázdniny... Přeji vám spoustu skvělých zážitků, perfektních fotek a po večerech sílu a elán na jejich dokumentování! 

Připojte se a začněte svůj PROJECT LIFE hned zítra.

 
P.S. Toto je druhý příspěvek z dnešního dne. Hlasujte prosím o vítězce naší 17. challenge.

8 komentářů:

  1. Jakého koně? Asi jsem zase četla v rychlosti a jsem mimo :-))) Je úžasný sledovat, jak ti to jde! Krásný a vyladěný až do konce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, přece toho kancelářskýho na svorky :-) Zjistila jsem, že už bez něj nemůžu být. Psala jsem o něm už minule a moje závislost se zvyšuje...

      A to tabulové přání - černý papír zase vytáhni. Výzva je výzva a ve Tvém podání by mě to opravdu zajímalo. Prosííím!

      Vymazat
  2. Zase moc parádní dvoustránka. Na fotce s malým Ti/Vám to moc sluší, řekla bych, že po takovém zápřahu snad má každý nárok být nějakou dobu "nepoužitelný" nebo nevypadat jako modelka právě vstupující na molo a tak vůbec... Moc vám to na té fotce spolu sluší!
    Jinak já mám z ceskefonty.cz staženou spoustu fontů, docela je i používám, ale nahlížení sem na blog mi připomnělo, že PupCat mezi fonty mám, ale nepoužívám, musela jsem to napravit a díky za připomenutí... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, děkuji za milý komentář :-) Právě u Tebe na blogu jsem si dnes použití toho fontu všimla a zaujal mě ještě asi na dalších dvou aktuálních stránkách u dalších scrap-kolegyněk. Takže mám radost, že odkazy jsou k užitku. Já jsem měla na starém počítači obrovskou hromadu fontů, na novém zatím bohužel dost pokulhávám :-( Je mi líto, že víc fontů není s českou diakritikou. Ale zase je to takové hodně kreativní, když ještě i název je potřeba vymyslet tak, aby neměl háčky :-)

      Vymazat
  3. ... jako absolutní "neználek" vašich technik a názvů, musím dnes a denně jen říkat - krása, nádhera ... - obdivuji Tě Dagmarko, jak toto všechno zvládáš, přáníčka, obchůdek, balíky, děti, články ... klobouk dolůůůůůůůů

    OdpovědětVymazat
  4. Didi je to náááádherný :-))))

    Já už taky konečně asi o 2 stránky postoupila .-)))
    A dneska konečně začaly ty prázdniny, nemusím kontrolovat úkoly a chytsta svačiny, tak se na to vrhnu !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Protože bych se pořád opakovala a chválila - a jako že je co, tak tentokrát postřeh :-) Když se na ty stránky dívám v náhledu, tak dokonale ladí. To se mi na tom moc líbí, protože je to velká plocha a obě strany se skvěle doplňují, i když je tam zaznamenaných více událostí. Myslím, že sis vybrala tento rok dobře, protože narození Adámka je něco, co se scrapnout prostě musí. Mně baví velké stránky, ale zdobit malé kartičky má něco do sebe, můžeš si s tím hodně vyhrát, použít detaily, sladit barvy a doplňky... Doufám, že to album uvidím na živo :-)
    P.S. Svatba ve školce? To jsou věci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Didi, to je nádhera. Já stále projektu odolávám a řákím si, že třeba příští rok začnu. Koníka mám už taky delší dobu a jsem ráda, že jsem k němu našla v obchodě i barevné svorky. Krásné léto a spoustu fotek :-)

    OdpovědětVymazat