středa 5. června 2013

Udělejte si radost a pomozte druhým

*** Pokud jste na blog zavítali až teď odpoledne, dovoluji si vás upozornit, že se jedná o druhý příspěvek s dnešním datem. Níže najdete návod na zajímavou techniku...***

Když se ohlédnu na události posledních dní, je mi smutno. Nebudu ale psát o tom, jak hrozné to je, vidíme to všichni ve zprávách každý den.

Hned první den jsem odeslala několik dárcovských SMS nadaci ADRA a nadaci ČERVENÝ KŘÍŽ. Mám ovšem pocit, že kdybych ty smsky vyťukávala do telefonu celý den, bude to málo. Řekla jsem si tedy, že pošlu peníze přímo na účet nadace... jenže jsem se zadrhla na tom, jakou částku chci vlastně poslat... 1000 Kč? Hezky kulatá suma, ale není to málo? 3000 Kč? To už vypadá líp. 5000 Kč? To už bych asi nesměla říct doma... Potřebujeme hromosvod, zábradlí, dlažbu na terasu...

Před chvílí jsem četla článek, kde byla uvedena čísla všech sbírek a už už jsem se chtěla přihlásit do svého internetového bankovnictví a peníze poslat. Pak mě ale napadlo, že byste se možná rádi zapojili i vy. A napadla mě skvělá (haha, jak jinak!) myšlenka. 

VÝŠI ZASLANÉ ČÁSTKY URČÍTE VY!

Rozhodla jsem se věnovat částku ve výši 10 % veškerých objednávek uskutečněných od dnešního dne do nedělní půlnoci. Pokud si tedy uděláte radost nákupem jakéhokoli našeho zboží, může vás hřát na srdci skvělý pocit, že jste pomohli někomu, kdo pomoc v tuto chvíli opravdu hodně potřebuje. 10 % z vaší objednávky bude převedeno na pomoc lidem postiženým povodní.

Celkovou výši darované částky se dozvíte na blogu hned v pondělí, připojím také screenshot bankovního pokynu. Částka bude rozdělena na dvě poloviny, jedna poputuje na účet nadace ADRA, druhá na účet ČLOVĚKA V TÍSNI.

V tuto chvíli na pomyslný účet vkládám 1000 Kč, abychom se měli od čeho odrazit :-)
 

1 komentář: