pondělí 24. června 2013

Pánské přání pro vinaře

Před hooodně dlouhou dobou mě jedna paní poprosila, jestli bych jí nemohla vyrobit přání pro tatínka k narozeninám. Že prý mají velkou oslavu, tatínek má 70, je vinař (prostě Znojemsko... :D), tak kdyby to mohlo být lehce tematické. A hlavně taky velké!


Jak řekla víno, tak jsem se málem zhrozila nahlas, představila jsem si vintage přání, k tomu hrozen modrého vína, zelené plazivé listy, prostě hrůzu největší... ale nahlas jsem řekla jen "ano". Ona se ta paní vlastně ani neptala, ona mi to oznámila. Prý: "Když děláte ta přáníčka, tak potřebuju jedno pro taťku. Já Vám to říkám takhle brzo, abyste s tím počítala." :-) Docela mě to pobavilo... Ale paní je zlatíčko, tak jsem si řekla, že se s tím poperu. Je to kuchařka u Emy ve školce, vždycky nám dává velké porce, když si tam Petr chodí pro obědy...


A přestože mi to říkala snad někdy v polovině května, dostala jsem se k tomu až teď. Neměla říkat, že to bude koncem června :-) Já prostě pracuju jen "na poslední chvíli", jinak to neumím.  Doufám jen, že to má být fakt až úúúplně na samém konci měsíce - tento víkend - a že mi dnes neřekne, že už to nepotřebuje...


Přání má velikost A5, takže velké nakonec opravdu je :-) Vrstvení rozhodně nepatří mezi mé silné stránky, ale nějak jsem to naskládala...Ta světlá kartička s textem mi tam prostorově moc nepasuje, koukám, že jsem ji mohla dát naležato, ale to už je teď jedno. Doufám, že paní bude spokojená!

Použila jsem nové kovové komponenty, které brzy vložím i do eshopu, a razítko knírku ze sady od Timíka. Ta sada je úžasná. 

Děkuji za nakouknutí!

12 komentářů:

  1. Vypadá úžasně.... jako pozvánka do vinařství :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dopadlo moc dobře :-))

    A to vinařství, to je etiketa ?? Musela jsi popít a potom lepit ?? :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, bohužel je ta etiketa jen stažená z netu, nikoli sloupnutá z láhve :-)

      Vymazat
  3. Přání se moc povedlo. Poprala jsi se s tím na výbornou. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. stylová, překrásná a zábavná přáníčka!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné přáníčko. Děsila by mne ta velikost asi bych nevěděla co s tím. Tleskám.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně stylové přáníčko. Líbí se mi detaily, líbí se mi barvy, líbí se mi fotky...

    OdpovědětVymazat
  7. No vidíš ženo, když vinař potřebuje, i vrstvit umíš :-) A pak že to nejde! Povedlo se Ti to!

    OdpovědětVymazat
  8. ... krásné přáníčko Didinko, jako vždy ......
    sluníčko

    OdpovědětVymazat
  9. Didi, ty ses ale pochlapila! Pěkné...

    OdpovědětVymazat