středa 15. února 2012

Inspirace... Čokoláda podle Bourka

Základ čtvercového přání z kraft čtvrtky zdobí strukturovaná čtvrtka Bazzill čokoládově sametového vzhledu. Inkoustem pro embossování jsem natiskla kytičkové razítko Stampendous, posypala detailním embossovacím práškem v odstínu Copper (měď) a zapekla (stále nad topinkovačem :D), výsledek působí lehce "vydroleným" dojmem. Okraje jsem pomocí houbičky patinovala distress inkousty a lehce odrhla ničítkem na papír.


Vanilkovou čtvrtku jsem celou obarvila distress inkousty, archival inkem natiskla ornamenty a distress inkem motýlka z plata razítek Crafty Individuals. Opět opatinováno, podlepeno čokoládovým Bazzillem a odrhnuto ničítkem.

Na cedulku jsem použila oválnou raznici Woodware, distress inkousty na patinu a měděný embossovací prášek na nápis. Oválek jsem podlepila kouskem čtvrtky Bazzill, ten jsem pak obstřihla ozdobnýma nůžkama - nůžky čtvrtku tak trochu "předtrhají" a lépe se pak odrhává ničítkem... Usadila jsem průchodky, kterými jsem protáhla bavlněné šňůrky. Pak jsem vše poskládala a lepila oboustrannou lepící páskou, jen cedulku jsem na přání připevnila černými 3D čtverečky.


K celkovému doladění jsem ještě z kraft čtvrtky vyrobila jednoduchou obálku s razítkem Stampendous a do přání vložila bílou čtvrtku s natisklým motýlkem pro napsání textu. Tak ... a teď si dám tu čokoládu...



Foto a text: Bourek

Žádné komentáře:

Okomentovat