pátek 12. července 2013

Project Life - 13. týden

Jako ne že by se mi nechtělo spát... ale ráno už nebudu mít čas a věřím, že sem určitě během dopoledne nakouknete a budete se chtít kouknout na další týden v albu :-)

Bohužel vám tentokrát z technických důvodů nemůžu ukázat dvojstranu celou. Časem se dočkáte, ale v tuto chvíli se musíte spokojit pouze s pravou stránkou. Její focení mi dalo pořádně zabrat. Ta žlutá je prostě nějaká divná... ale ve skutečnosti je nádherná. Já žlutou barvu nemám ráda, ale tento odstín je prostě super...

13. týden byl týden velikonoční. I proto jsem použila tu žlutou čtvrtku - rozkvetlý zlatý déšť a velikonoční vajíčka k tomu prostě vybízely. V neděli Petr s Emou barvili vajíčka, my jsme se na ně s Adamem dívali, byla u toho sranda, protože se nám to vůbec nepovedlo.


Na protilehlou stránku jsem potřebovala kousek zdravotnické gázy. Jeden polštářek mi ještě zbyl na stole, takže jsem ho využila na kartičku s fotkou, kde Ema přikládá na vajíčko kousky trávy a lístky a snaží se to zabalit do gázy. Rozhodně vím, co už nikdy nebudeme dělat. Silonky nepoužívám a gáza nefunguje... Vám ano????? Jak to jako balíte????


Tímto pohledem jsem se bavila celý předvelikonoční týden - vajíčkové zápichy v květináčích na oknech a za okny sněhová vánice :-) Jaro zatím v hlubokém komatu... Koláž je opět dělaná v Picase. 


No a nesmí chybět ani umělecké fotky, haha :-) Jsem si chtěla vyfotit štrůdlík a vůbec jsem nevěděla jak na to. On byl zrovna takovej trochu "rozgláblej" (to je po moravsky :D), prostě rozjetej a nějak se mi nechtěl hezky vejít na fotku, kompozice stála za houby. Takže přišlo na řadu oříznutí á la Instagram a fotka se mi moc líbí. 

Instagram frčí, to je jasné... Nevím proč, ale když koukám na různé blogy a na ukázky Project Life, mám dojem, že skoro nikdo nefotí "normální blbiny" jinak, než čtvercově, resp. oříznuté do čtverce. Ten štrůdl by fakt ale blbě vypadal na 10 x 15 :-) Tak možná proto... Viděli byste špinavý pečicí papír, pocukrovanou pracovní desku, možná i nějaké špinavé nádobí okolo... Ale zatočím kouzelným prstenem... a prostě mám na fotce "jen" štrůdl. To se mi líbí. Neodvádí to pozornost a dobrá kompozice se taky hledá mnohem snáz. Takže za mě rozhodně palec nahoru pro tvůrce Instagramu.


Text na kartičce jsem vytiskla na tiskárně, nechala jsem tam větší okraje, abych mohla dokreslit borduru. A protože to nebylo ještě úplně ono, obtáhla jsem okraje pastelkami a snažila se, aby to nebylo moc přesné.


S touto kartičkou jsem si vyhrála nejvíc. Možná bych ji dělala ještě dnes, kdyby mě nezachránilo jedno KETA- razítko. Opět jsem strašně řešila kompozici, nechtěla jsem mít ty dvě fotky vedle sebe. Jejich umístění bylo snadné, ale s ozdobami už to bylo horší. 
 
Věděla jsem, že chci použít washi pásky, že chci použít proužky s textem, vrstvenou ozdobu s motýlkem, ale pořád mi něco chybělo nahoře uprostřed. Projela jsem všechny své zásoby snad tisíckrát, ale nenašla nic co by se tam hodilo. Cokoli jsem našla, buď neodpovídalo velikostí, nebo tématem. Razítka jsem se bála, že nepůjdou moc dobře vidět a nechtěla jsem je tisknout na další extra kousek papíru, už by mi to přišlo překombinované. No a pak jsem ho objevila... Razítko "doma", to je přesně ono!


Děkuji za návštěvu a doufám, že již také máte hotové své první "projectové" stránky :-)

5 komentářů:

  1. Takže to mám přečtené poprvé a taky podruhé... fotky jsem sjela jednou, dvakrát, třikrát.... pro dnešek bych měla splněno :-) a těším se, že zítra nakouknu zas a najdu dalších spoustu detailů, které mě nadchnout. Tvůj project Life je dokonalý, systém v minulém článku viditelně funguje. Tahle stránka je skvělá...:-) hned v prvním náhledu s ní Jaro prostě tryská. už aby byl další týden...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny projektové stránky máš skvělé, těším se vždy na další článek o nich.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět paráda, prostě nezklameš.

    OdpovědětVymazat
  4. Didi super, jsme teď na tom stejně, taky jsem akorát dolepila Velikonoce !!
    Slibiju že co nejdřív nachystám příspěvek Project life ve formátu A5 :-))

    OdpovědětVymazat
  5. ... jako vždy perfektní, fotky, komentář, nejlepší je kombinace sněhu a velikonočních vajec :-)))

    OdpovědětVymazat