pondělí 16. února 2015

Challenge inspirace... Hvězda jasná

Bokeh efekt je tento mesiac témou challenge, a aj keď doteraz bola táto technika pre mňa neznáma, neodolala som jej ani ja. Pozrela som si niekoľko video návodov a rozmýšľala som, ako by som túto techniku mohla využiť. Keďže najradšej robím layouty na papier Great White, vybrala som si namiesto spôsobu, kde sa efekt robí bielym tušom spôsob vytvorenia tohto efektu tušom farebným.


Ako prvé som si na podkladový papier naniesla fialovým tušom cez šablónu hviezdy, niektoré iba jemne, svetlé, iné tmavšie.
 


Potom som celý papier jemne pofŕkala drobnými bielymi a béžovými škvrnkami farby.


Spravila som si vrstvenie pod fotku.


Niektoré škvrny som obtiahla bielym a niektoré fialovým gélovým perom. Na záver som dolepila fotku mojej Alice, a keďže pozadie sa mi zdalo byť už zdobené dosť, pridala som iba nápis, kúsok washi pásky, bakers twine a zopár drobných kvapiek glitrového lepidla.


Tak čo, tiež túto bokeh techniku vyzkúšate?

8 komentářů:

  1. Dani, to je brutálne krásne!! Úplne ma to očarilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Len súhlasím, krása! Celok perfektný!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná stránka !! .-)

    A termín "brutálně krásná" je super ! .-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Ach...Miluju tenhle cisty styl! V jednoduchosti je sila a tahe stranka je toho dukazem!

    OdpovědětVymazat
  5. Danielko, to je nádherná stránka... úžasné použití bokeh efektu. Tvůj styl se mí moc líbí....

    OdpovědětVymazat
  6. ani jsem se nemusela divat na jmeno a vedela, ze jsi to ty .... ciste, mile, krasne ...!

    OdpovědětVymazat
  7. A opět vrstvení - to mi hlava nebere ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. ďakujem veľmi pekne za komentáre!

    OdpovědětVymazat